Ik werk momenteel aan standaardisatie van assemblages met behulp van de configuratie-uitgever , tot nu toe is alles in orde, al mijn assemblagecatalogus is met succes gemaakt .
Aan de andere kant, wanneer ik een nieuwe assembly maak , voeg ik mijn subset in, ik configureer het en wanneer ik het valideer, als ik een ander willekeurig Excel-bestand open heb, werkt het niet en toont het me het volgende bericht: cf pj
Als ik geen Excel-bestand open heb, werkt het...
Moet ik al mijn Excel-bestanden sluiten voordat ik de configurator in een nieuwe assemblage gebruik?
Als een ander exemplaar van Excel open is, komt het vaak voor dat er inderdaad problemen optreden (hetzelfde probleem met een ander bericht met buigverliestabel op Excel)
Het is moeilijk voor SW om te weten welke instantie moet worden gebruikt, vandaar het belang om eerst de andere instanties te sluiten.
Wees voorzichtig, een voorbeeld van een Excel-werkmap vanuit de bestandsverkenner staat gelijk aan het openen van een nieuw exemplaar (Windows heeft vaak problemen met het sluiten van dit exemplaar)....