Problem z Solidworks EPDM podczas zmiany stanu

Witam

Mam problem z niektórymi częściami SOLIDWORKS. Chcę zmienić ich stan, aby stały się "pokojem rodzinnym" na zewnątrz, SOLIDWORKS mówi mi, że warunki przejść nie są spełnione.

Nie mam pojęcia skąd się to bierze, zwłaszcza, że 5 minut wcześniej robiłem to dla innych części i bez żadnych problemów.

Nie wahaj się zadawać mi pytań, jeśli nie jestem wystarczająco jasny w moich słowach.

Z góry dziękujemy,

Życzę Ci miłego dnia.

Witam

Odpowiedź na to pytanie będzie skomplikowana, nie znamy Twojego przepływu pracy, Twoich części, warunków przejścia ani Twoich praw przez użytkowników i/lub grupy...

Pozdrowienia

1 polubienie

Witam

Przede wszystkim dziękuję za szybką odpowiedź i muszę zaznaczyć, że jestem nowy w solidworks, ponieważ wcześniej pracowałem tylko z CATIA. 

Przepraszam, ale co to jest przepływ pracy? Jeśli chodzi o prace, to niestety nie mogę ich pokazać, bo jestem zobowiązana do zachowania tajemnicy... dla uprawnień użytkownika nie ma problemu, posiadam wszystkie prawa na tych częściach, jak również na PDM.

A jeśli chodzi o warunki przejścia, to w tym właśnie tkwi mój problem, ponieważ czasami modyfikuję stany części 100 razy dziennie i nigdy nie miałem żadnych problemów, z wyjątkiem tym razem na kilku częściach i w ogóle nie rozumiem dlaczego.

Próbowałem je zaktualizować, sprawdzić, czy nie ma w nich najmniejszego problemu, ale nic do zgłoszenia Przyznaję, że teraz jestem porzucony, nie mam pojęcia, co robić.

Pozdrowienia

Witam

W Administrowaniu Solidworks PDM

=> Przepływ pracy
Otwieranie przepływu pracy
Edytowanie danego przejścia
Przejdź do zakładki "Warunki"

I spójrz na warunki tutaj, Twój plik nie może ich respektować, aby otrzymać wiadomość, którą masz!
Jeśli nie możesz go znaleźć, wyślij zdjęcie ekranu

test.jpg
1 polubienie

Witam