Probleem bewegingsstudie

Hallo

Ik wil een bewegingsstudie doen: in mijn model, als ik mijn subset (lineaire verplaatsing) verplaats, heb ik geen probleem.

Maar als ik naar het tabblad bewegingsstudie ga, maak ik een lineaire motor op deze subset, geen beweging.

Ik zie niet in waarom, er is geen beperking die het blokkeert.

Hallo

Zouden we een foto kunnen krijgen van de hele zaak?

Bedankt

Hallo

En wat is de software?

Want de enige tag is "'CAO'!

Hallo

Een screenshot met de bewegingsstudie zou ook welkom zijn om te begrijpen wat niet werkt.

@+

1 like

Sorry, het is op Solidworks 2012

Hier is een afbeelding van mijn systeem, het is de subset die op en neer moet gaan, als ik in het "model" ben, kan ik het verplaatsen, maar in het tabblad "Bewegingsstudie" is het onmogelijk.

vue_densemble.jpg

Hallo

Je kunt niet goed zien op de weergave, maar waar heb je je "dia" -link gedefinieerd? 

Wat is de motorconfiguratie? Constante snelheid? En welke waarde?

Is de motor op het juiste onderdeel gezet?

Heb je Calculate gedaan?

In feite is er geen motor, het is de operator die de subassemblage omhoog en omlaag brengt.

Ik heb mijn diafunctie ingesteld op de knop waar de pijl is getekend.

Ik denk dat ik ontdekte, toen ik mijn bewegingstabblad maakte, dat er een beperking was die me blokkeerde bij het vertalen. Het verwijderen van deze beperking was niet genoeg  omdat mijn bewegingsstudiegedeelte niet was bijgewerkt.

Ik heb een nieuwe bewegingsstudie gemaakt en daar werd rekening gehouden met mijn verwijderde beperking.

1 like

Ik zal jou zijn, ik zal een vast deel op het gebouw maken

die zal functioneren om uw dialink met uw mandhouder te bevatten (vervang de operator)

Dit vaste deel kan (indien nodig) verborgen worden voor de visual achteraf

waarmee je het begin en het einde zo op en neer kunt conditioneren, evenals de snelheid

@+ ;-)