Als ik opneem in dxf of dwg verschijnen mijn 3D-weergaven niet (3D een beetje zwaar zonder meer)
Alleen de bubbels / de nomenclatuur en de cartridge!!
Bedankt voor je hulp
Als ik opneem in dxf of dwg verschijnen mijn 3D-weergaven niet (3D een beetje zwaar zonder meer)
Alleen de bubbels / de nomenclatuur en de cartridge!!
Bedankt voor je hulp
Hallo.
Welke opties worden aangevinkt bij het maken van de DXF? Het moet een kwestie van bladschaal zijn en niet van uitzicht
Hallo
Misschien een probleem met de kwaliteit van de weergaven? Dit probleem is ik al tegengekomen met weergaven van de conceptkwaliteit op sommige montagetekeningen.
Hallo, wees voorzichtig, als je speedpaks hebt gemaakt, verschijnen ze niet bij het exporteren! Hetzelfde geldt voor sommige sneden op verschillende schalen.
Vriendelijke groeten
Goedemorgen (16:32 uur)
Ik heb een macro op te slaan in DWG, probeer het te zien:
Dim swApp als object
Deel dimmen als object
Dim SelMgr als object
Dim boolstatus als Booleaanse
Dim longstatus As Long, longwarnings As Long
Dimfunctie als object
Sub hoofd()
Stel swApp = Toepassing.SldWorks in
Deel instellen = swApp.ActiveDoc
Set SelMgr = Part.SelectionManager
Stel swModel = swApp.ActiveDoc in
sPathName = swModel.GetPathName 'Bestandsnaam en pad ophalen
Extensie = Right(sPathName, 6) 'Bepaal bestandstype
'Probeer het opnieuw, zo niet "SLDDRW"
Als extensie <> "SLDDRW" dan
msgbox ("Het huidige document is niet . SLDDRW")
Einde
Einde als
'Opslaan als DXF
OpslaanDXF:
sPathName = Left(sPathName, Len(sPathName) - 6) 'Verwijder "SLDDRW" extensie
sPathName = sPathName + "dxf" 'Voeg "DXF" extensie toe
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject") 'Controleer of het bestand bestaat
Als (fso. FileExists(sPathName)) en vervolgens 'Als het bestand bestaat
Als MsgBox ("Overwrite" & sPathName & "?", vbYesNo) = vbNo Then 'Vraag of je het bestand wilt overschrijven
Einde als
Einde als
Part.SaveAs2 sPathName, 0, True, False 'Bestand opslaan als het bestand niet bestaat of als u vbYes kiest
Einde Sub
Hallo, is dit de laatste sp die beschikbaar is voor Solidworks? SP3 voor 2016 en sp5 eerder? Is het hetzelfde voor andere functies? Een tweede keer proberen na een herstart, is het hetzelfde?
Zoals .PL al zegt, hoef je soms alleen maar solidworks te sluiten en opnieuw op te starten om het RAM-geheugen vlak voor het exporteren te legen.