Probleem Externe threading: genormaliseerde weergave op tekening + de bijbehorende notitie

Hallo.

Door de draad te gebruiken (onder de boorwizard), krijg ik een echte  draad die niet bij mij past, omdat het op mijn tekening als volgt wordt weergegeven: .

Is er een oplossing om het in het echt in 3d te houden, maar dat het zo op de tekening wordt weergegeven? :

Omdat ik het niet kon, ging ik door een andere threading-optie in de kamer

Invoegen/Annotatie/ Thread-weergave.

Het probleem is dat ik niet kan weergeven een notitie op noch de 3d noch de MeP, waar we M45 x 1.5 zien verschijnen....

Hier is mijn info in de draad representatie. Vreemd dat er geen briefje verschijnt....

Samenvattend, wat voor mij de + belangrijk is, is om deze weergave in de tekening te hebben:

En om bijvoorbeeld M45 x 1.5 te kunnen laten verschijnen. Heb je ideeën?

Dank u allen voor uw hulp

Hallo

Ik weet niet zeker of het mogelijk is, maar heeft het veel zin om het in echte weergave in 3D te houden, zo niet om het bestand te verzwaren?

Vriendelijke groeten

2 likes

Maak 2 configuraties: één met de eigenlijke draad en één voor de tekening.

4 likes

OK. De echte weergave stelt me in staat om mijn Keyshot-model interessant te herwerken...

Dus ik zal de voorkeur geven aan het klassieke scherm. Aan de andere kant kan ik de beoordeling die overeenkomt met M45 x 1.5 niet automatisch weergeven

Als u de draadweergave automatisch wilt dimensioneren, klikt u met de rechtermuisknop op de cirkel van de draad (alleen in de bovenweergave) en voegt u vervolgens een symbool in. (zie bijgevoegde afbeelding)

representation_filetage.png
4 likes

Het werkt ook op het zijaanzicht (SW2017) door de draadlijn te selecteren en vervolgens met de rechtermuisknop te klikken...

Bedankt sbadenis, ik wist het niet !!

Vriendelijke groeten

capture.png
2 likes

Op de 2016 werkt het niet op het zijaanzicht! Kan niet wachten op de 2017 of liever 2018 nu d.roger !

1 like

op het zijaanzicht werkte het met SW2012, 2014 en 2016, voor mij (of zelfs eerder, ik weet het niet meer).

(Maar in deze gevallen geef ik de voorkeur aan "symbool voor piercing", de gevallen waarin ik "insert symbool" gebruik zijn zeer zeldzaam)

2 likes

Inderdaad, het werkt ook op het vooraanzicht... Tot zover mij!

1 like