Hoi allemaal
Ik heb een probleem dat mij nog nooit is overkomen onder solidworks, en ik weet helemaal niet hoe ik dit probleem moet verhelpen.
Wanneer ik de piercing-wizard start, vertelt deze me dat de database niet de verwachte versie is.

Wat te doen?
Bedankt
Vriendelijke groeten
1 like
De boorwizard is een van de tools in de ToolBox.
Het kan zijn dat na diverse SW installaties het pad (en de versie) niet meer de juiste is.
2 likes
Bedankt voor je antwoord, maar wat moet ik doen?
Hallo
Probeer een reparatie van de software door naar het Configuratiescherm te gaan en vervolgens naar Programma's en Programma's en onderdelen. Vervolgens klikt u met de rechtermuisknop op Solidworks en wijzigt en repareert u de individuele installatie.
2 likes
Blijkbaar heb je meerdere versies van SW geïnstalleerd.
Probeer de andere versies, zoek degene die werkt en het installatienummer (in de SW-lanceringspatch)
Om ze allemaal te bekijken en eventueel aan te passen (zie PC).
presse-papiers-1.jpg
Bedankt, maar het werkt niet, het wil de link van de toolbox niet veranderen....
Hallo, blijkbaar heeft Solid de penselen door elkaar gehaald. Misschien moeten we solidworks netjes verwijderen en volledig opnieuw installeren, zodat het niet op zoek gaat naar de verkeerde bestanden zoals nu!?
Goedemiddag
G.
Hallo
Ja, ik denk dat het de beste zou zijn, maar omdat het vuur op het werk is.... Ik denk dat ik nog wel even zo blijf!!
Dank u voor uw hulp:)