Probleem met vingerafdrukfunctie

Hallo

Al jaren  gebruik ik de functie "Vingerafdruk" bijna elke dag. 

En vandaag werkt niets. Ik krijg een bericht dat me vertelt dat "Een of meer componenten waarnaar wordt verwezen in de vingerafdrukfunctie niet beschikbaar zijn in de assemblage"
Dus ik heb veel dingen geprobeerd, zoals alles 20 keer opnieuw doen. En uiteindelijk, door simpelweg 2 componenten in mijn assemblage te hebben en de afdruk van de ene op de andere te willen maken ... zelfde bericht. Kortom, niets werkt meer. 

Als iemand een idee heeft, ben ik echt geïnteresseerd. 

Vriendelijke groeten

Hallo @v.ducos

Kunt u ons vertellen welke versie u gebruikt?

Wat heb je veranderd tussen de tijd dat alles werkte en nu.

Je moet op je hoede zijn voor berichten die niet altijd correct zijn, kijk daarom goed naar het pad om toegang te krijgen tot de vingerafdruk.

Als we het over hetzelfde hebben, moet je een vingerafdruk hebben die als een hulpmiddel wordt beschouwd (dus liever in de tools wordt opgeslagen). Misschien is het dit pad dat wordt verbroken, aangezien de vingerafdrukfunctie werkt vanuit de tools.

*Te bevestigen door onze collega's, want ik gebruik deze functie zeer zelden.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo en bedankt voor je antwoord! 

Ondertussen bleef ik zoeken naar wat er aan de hand was. En er kwam een idee bij me op: 

Plaats een onderdeel om te testen om indruk te maken met en ... OK. 
Dus concludeerde ik dat het probleem kwam van mijn deel waarvan ik de afdruk wilde maken. Het is een import van een stappenbestand. Ik heb de import opnieuw gedaan door een paar opties te manipuleren en nu is alles in orde ...  

Het zal in ieder geval een mysterie blijven. 

Bedankt! 

1 like

Van wat ik lees, wil je indruk maken

van 2 stuks die afkomstig zijn van een assemblage

aangezien je de een over de ander zegt

Moet je de ponstool via het andere deel maken?

en u zult dit formulier gebruiken om er een te vormen

En je zult je stuk hebben, de een die met de ander zal trouwen

Een beeld zegt meer dan duizend woorden 

@+

1 like