Heeft iemand ooit gehad en is het gelukt om het probleem op te lossen?
Ik heb SW 2014 gerepareerd, maar tevergeefs, Elke keer dat ik mijn assemblages open, moet ik een venster valideren dat me vertelt dat dit bestand niet kon worden geladen...
Je bent al gestopt met SW, kopieer dan de hele map en open de assembly opnieuw, sla deze op en kijk of deze het nog steeds doet... Of heb je anders de automatische back-up van de activiteit?? Zo ja, dan kunt u het opslaan van de montage testen... En de laatste; Als je weet hoe lang het al aan het afluisteren is, kun je zien of je een systeemherstelpunt hebt dat overeenkomt en het uitvoeren ...
Qd je zegt dat ik de hele map moet kopiëren, ik neem aan dat je het hebt over de map waarin mijn assemblage zich bevindt?
Als dat het geval is, is het probleem dat het het bij mij doet op al mijn assemblages... verschillende projecten.
En 2, het doet het niet op een andere pc, voor netwerkmappen ...
Ik denk dat het afkomstig is van Solidworks of van een conflict met een andere software, maar ik zie niet welke. Sindsdien heb ik niets meer geïnstalleerd...
Helaas, nee, Alain... Ik heb de manipulatie gedaan, helemaal niets, het bestand is er wel... dus ik ben bezig met het netjes verwijderen en opnieuw installeren ... als het niet het probleem van ik zal bellen voor ondersteuning axemble ...
Ik ben dit probleem al tegengekomen en het lijkt mij dat het te wijten was aan een Microsoft-update (KB 3072630). En dat je, om dit probleem op te lossen, in feite Solidworks moest verwijderen, deze update moest uitschakelen, Solidworks opnieuw moest installeren en vervolgens de update opnieuw moest activeren.
Als het probleem zich terugvoordoet, kan deze track het misschien oplossen. De procedure is bijgevoegd.