DRAFSIGHT Installatie Probleem

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met het installeren van de DraftSight-software. Wanneer ik het DraftSight.exe bestand start, geen probleem. Het DraftSight-venster verschijnt en vraagt me om de licentie te kiezen die ik met het product wil gebruiken. Ik vink "gratis" aan en als ik op "volgende" klik, wordt er een Windows Installer-venster geopend en staat er:

"Windows Installer werkt niet meer

Een probleem zorgde ervoor dat het programma niet meer goed werkte. Windows zal dit programma sluiten en u laten weten of er een oplossing beschikbaar is"

Ik gebruik Windows 8.1 en tot nu toe heb ik nog nooit een probleem gehad met het installeren van software. Iemand enig idee waar dit vandaan kan komen?

Bedankt

Of het nu gaat om een draft versie, de 32bit of de 64bit, want een 32 kan niet geïnstalleerd worden op een 64 PC

1 like

zie deze link om Draftsight te  downloaden

http://www.3ds.com/fr/produits-et-services/draftsight/telecharger-draftsight/

zoals @ Gerald zegt kijk naar de juiste versie

@+ ;-))

Hallo, je moet proberen om DraftSight te verwijderen, de mappen met het woord DraftSight te verwijderen, CCleaner te gebruiken om het register op te schonen, indien nodig Windows-updates uit te voeren en vervolgens de nieuwste versie van DraftSight die beschikbaar is in 64 bit opnieuw te installeren. Als het niet werkt, kunt u proberen het systeem te herstellen.

Hallo, Bedankt allemaal voor jullie antwoorden.

Ik heb een 64-bits besturingssysteem en ik probeer de 64-bits versie te installeren.

Ik zal proberen alles te verwijderen en het advies van PL op te volgen. Ik hou jullie op de hoogte

1 like

Nou, het probleem blijft ondanks de aanbevolen manipulaties...

Ik weet niet of het ermee te maken heeft, maar een aantal Windows-updates (14 belangrijke en 22 falcultatieve) zijn niet gedaan. Het bericht 'Kan updates niet voltooien. Annulering van wijzigingen. Schakel de computer niet uit" wordt weergegeven

Is dit de nieuwste versie van DraftSight? En probeer je een oudere te installeren?

Dank je wel PL! Het werkt met de 2011 versie!

uw pc-klok is in het juiste jaar? 

Ik heb het hierover omdat het mij is overkomen in mijn oude baan waar het station werd gesynchroniseerd met de server, wat in 2010 was in plaats van 2012... Geen updates meer mogelijk.

1 like

Ja, hij zit in het juiste jaar, maar dat is een goede opmerking!