De koppeling tussen het uitvindersgedeelte en het Excel-bestand is verwijderd. (Link verwijderd voor een aangepast onderdeel).
En ik zie de link niet in het instellingenbestand.
Ik zie gewoon de link als ik naar de ontwerpassistent ga die me vertelt wie deze link bestaat (die is verbroken) met dit oude Excel-blad.
Ik zou graag willen weten hoe ik het permanent kan verwijderen om elk risico op fouten te voorkomen (als er een risico is natuurlijk).
Ik heb geprobeerd het bestand op te schonen, het verandert niets.
Ik heb geprobeerd een andere bron toe te wijzen, er verandert niets.
Samenvattend, Inventor had ooit een link met een Excel-sheet (die niet meer bestaat), deze link was vrijwillig verbroken, hij was uit het configuratiebestand verwijderd, maar Inventor heeft de link altijd behouden (ik weet niet waar of hoe).
Ik zou graag willen weten of iemand ooit dit soort problemen is tegengekomen en hoe ik dit bestand permanent kan verwijderen of opschonen.
Ik ga het van dichterbij bekijken, maar ik ben op inventor 2010 en de hulp begint pas vanaf de 2012-versies.
Wat ik dan niet begrijp, is dat de link die ik van de ontwerpassistent heb gekregen, kan worden gewijzigd (ik kan er een ander Excel-bestand aan toewijzen, maar dat het niet verschijnt in de parameterfunctie (fx).
Ik kan dan het Excel-bestand openen, het bewerken, maar aangezien het niet in (fx) is, interfereert het niet met mijn deel.
Ik zou dus graag een oplossing vinden om dit excel-bestand (restbestand van een creatie) dat overigens in ontwerpassistent en null staat, te kunnen verwijderen en dus een schoon bestand te hebben.
Ja, het kan inderdaad een versieprobleem zijn dat het bestandsbeheer verkeerd beheert, want met assistent-ontwerp is het mogelijk om alles op te schonen (inclusief de bestanden in de submappen).
Ik kan geen oplossing vinden voor uw probleem......