Ik heb een klein probleem met het lib feat-gedeelte, het eerste tabblad met betrekking tot de configuratie is altijd grijs, de tweede de weergave van schetsen wanneer ik de functie in mijn kamer invoeg, wordt de turquoise schets weergegeven, maar de rode stip is verborgen.
1/ Ik kan uw probleem niet reproduceren op het configuratiegedeelte, kunt u een screenshot maken?
2/ Uit uw beschrijving vermoed ik een referentieprobleem bij het importeren van uw .sldlfp in een kamer.
Bij het invoegen van SW wordt u gevraagd de referenties in te vullen die het mogelijk hebben gemaakt om de verschillende functies die u wilt importeren te maken, in dit geval om uw plan te maken waarop de toevoeging van materiaal is gebaseerd:
Een raakvlak --> het vlak van de kubus dat vervormd is door de "buig"-functie (merk op dat u dit .sldlfp niet kunt gebruiken voor vlakke vlakken)
Een referentiepunt om het plan te "snappen", dat wordt gemaakt door de 3D-schets
Op de foto's vindt u de procedure voor het inbrengen.
In het kort:
Bij het invoegen van een .sldlfp moet u er altijd voor zorgen dat er vergelijkbare referentie-elementen in het onderdeelbestand staan, in dit geval 1 punt en 1 raakvlak