Hallo
Ik wil een ontwerp reproduceren in de oppervlaktemodus (Airpods V0-bestand)
Airpods-oppervlak (V0). SLDPRT (444.4 KB)
Airpods Oppervlak (V JR 2025) V1.SLDPRT (188.2 KB)
In mijn test (Airpods Surface V1-bestand) tijdens het gladstrijken heb ik de boodschap:
Er was geen uitweg.
Als iemand van jullie bekend is met het oppervlak.
Bedankt.
JR
Hallo ajrigaud,
Ik zou graag willen helpen, maar we zitten in 2022 versie SP5.
Dus zelfs met STEP is het niet mogelijk, het is aan mij dat je in de 2022-versie kunt opslaan of een screenshot of meerdere kunt zien.
Ga @+.
Succes.
AR.
@A_R niet alles begrijpen, ik denk dat je een beetje snel hebt geschreven, het lijkt alsof er een paar woorden ontbreken!
@ajrigaud hetzelfde als de 2023 max-versie voor mij en weinig mensen zijn in 2025.
Op de limiet kunnen een paar screenshots misschien het probleem laten zien?
Bedankt voor de pogingen om op mijn bericht te reageren.
Ik had een screenshot moeten maken ...
Hieronder de bestanden die zijn opgeslagen in de 2023-versie (dat kan ik niet in de oudere versie)
Bestand (V0) mijn voorbeeld dat ik wil reproduceren in (V1)
Airpods-oppervlak (V0 2023). SLDPRT (434.3 KB)
Airpods-oppervlak (V JR 2023) V1.SLDPRT (211.9 KB)
Fijne dag.
JR
Hallo;
Heeft u geprobeerd uw selecties aan te passen met behulp van de SelectionManager?
Het helpt soms als je geen eenvoudige schetsen hebt, maar alleen oppervlakken om te selecteren.
En gezien de positie van de twee lichamen denk ik dat een geleidingscurve geen luxe zou zijn.
Als Solidworks echt niet wil gladstrijken:
Maakt een schets van het startlichaam en zorgt ervoor dat het minstens één keer wordt gesplitst:
Maakt een tweede schets op de hoofdtekst van de bestemming met dezelfde hoeveelheid Split.
Voegt een hulplijncurve toe.
En als het ook nog steeds niet lukt... En tja, ik heb nog meer ideeën.
Hallo Maclane,
Hartelijk dank voor uw ideeën.
De managerselectie werkt in mijn model (V0), maar niet in wat ik wil reproduceren (V1)
Door een 3D schets toe te voegen (zonder te splitsen) lukt het.
Niet gemakkelijk, het oppervlak met een hele reeks opties, niet erg expliciet...
Hallo Sabdenis,
Ja inderdaad, bedankt voor je opmerking, het is gecorrigeerd @+.
AR.