Probleem bij het kopiëren van de boom

Hoi allemaal

Ik heb een klein probleempje als ik mijn bomen wil kopiëren via SW EPDM. 

Voorbeeld: Ik wil een schaal kopiëren (een assemblage inclusief onderdelen) om een vergelijkbaar bereik na te bootsen, maar dan met een kleiner formaat. Dus ik open het commando "kopieerboom", ik wijzig mijn paden, mijn namen, enz., Ik start EN eenmaal gekopieerd, realiseer ik me dat de gekopieerde bestanden het revisienummer van mijn bereik hebben behouden dat als een "sjabloon" diende. Ik wil graag weer beginnen bij "Zero" met deze nieuwe reeks. Is het mogelijk en zo ja, wat is de afhandeling, alstublieft.

Ik hoop dat ik duidelijk ben. Helaas kan ik geen visuals delen, etc

Bij voorbaat dank.

Hallo 

om dit probleem op te lossen, moet u in uw PDM-feed een regel maken die de indexen verwijdert voor het archiveren van de bestanden

anders in de overgang naar een verandering van staat die het maken van een verzending daarvoor vermijdt

1 like

Bij ons worden de parameters van de kopieerboom beheerd op het niveau van elke gebruiker: reset van alles wat met revisies te maken heeft in geval van kopiëren.

Let op 1 op EPDM 2015: het is een rommeltje omdat een gebruikerskopie de reset-instellingen van de kopieerboom niet kopieert. Je moet alles met de hand opnieuw doen. (het is niet goed, maar we hebben uiteindelijk een kopie gemaakt van de parameters in de SQL-database om er zeker van te zijn dat we niets zijn vergeten. Als u dit doet, moet u de gebruiker opnieuw bewerken via EPDM nadat u deze in SQL hebt gekopieerd, zodat EPDM de gekopieerde parameters goed verwerkt (als u de gebruiker niet opnieuw bewerkt, wordt er geen rekening gehouden met de parameters).

Aandacht 2 op EPDM 2015: het is de strijd tussen groepen en gebruikers op deze copy tree instellingen: uiteindelijk beheren we dit op gebruikersniveau omdat het beheer op groepsniveau vast wel een probleem moet zijn. Bovenal, beheer deze reset niet op beide plaatsen, anders is het een hel...

Succes

in foto's voor de feed

Ik heb de waarde op "-" gedwongen, wat de stijging van de index dus niet belemmert

zero_indice.jpg