Probleem bij het openen van parasolid met SolidWorks

Hoi allemaal

Laat me mijn probleem uitleggen,

Ik heb Solidworks-bestanden verwijderd die in een map voor parasolids stonden, dus niet de juiste, en sindsdien werken parasolids niet meer goed,

Laat het me uitleggen:

Als ik een parasolid open (met Solidworks) krijg ik te horen dat hij een bepaald aantal onderdelen niet kan vinden (altijd hetzelfde voor alle parasolids). Of ik ze nu laad of niet, het verandert niets en de onderdelen in kwestie blijven in de verwijderde staat in de assemblage, ik kan de verwijderde staat ook niet verwijderen (Er zijn gele driehoeken met een punt duitroep). Bovendien kan de parasolid alleen in alleen-lezen modus openen wanneer dit voorheen niet het geval was. Als we de vergadering verlaten, biedt het me aan om op te slaan en daar kan ik zien wie er nog meer op de parasolid zit behalve ik (de parasolid is genetwerkt), dus ik kan zien dat het ofwel het "systeem" of "(geen)" is, wat ik raar vind. Als ik de parasolid opsla om te proberen hem te openen als een write en daarna niet als een read-only one, werkt het niet en is de nieuwe parasolid nog steeds read-only. 

Bovendien, als ik naar de drive-thru ga om te zoeken naar de originele parasolid heeft ook precies dezelfde problemen.

Dus ik zou graag willen weten hoe ik het voor elkaar krijg om de parasolid normaal te openen en niet in alleen-lezen? En waarom heb ik defecte onderdelen, terwijl deze onderdelen in parasolid zouden moeten zitten? Is het mogelijk dat SolidWorks (2017 Pro) het verprutst?

Alvast bedankt voor je antwoorden!

Het probleem is opgelost: 

Ik weet niet hoe, maar mijn standaard assemblagemodel was gewijzigd en de defecte onderdelen waren erop opgeslagen, ik hoefde ze alleen maar uit het standaardmodel te verwijderen en vervolgens mijn model op te slaan.

1 like