Probleem tijdens een lokale snede in Solidworks 2012

Groetjes

Ik ervaar momenteel het volgende probleem.

Ik heb een as met 6 schroefdraadgaten aan het uiteinde, op afstand van elkaar in een boutcirkel.

Wanneer ik een lokale snede maak zoals bijgevoegd, verschijnt de draadweergave van de andere gaten en weet ik niet hoe ik ze moet verwijderen.

Door de weergavemodus van de weergave   te wijzigen Dit zijn de verborgen haltes

1 like

Verandert het veranderen van de weergave van "concept" naar "hoge kwaliteit" iets?

(zie bijlage)

ebauche.jpg
2 likes

Wat abnormaal lijkt, is om de weergave van de piercings niet te hebben, omdat je blijkbaar in verborgen lijnen bent.

Door de weergavemodus te wijzigen zoals aangegeven door SEPM. Charlie, en zet "verwijderde verborgen lijnen", je zult ze normaal niet meer hebben.

3 likes

Hallo

Als de antwoorden van mijn klasgenoten niet genoeg zijn, kun je de netten handmatig verbergen door de Feature Manager (boom). Misschien heb je er zelfs 4 te verbergen en niet slechts 2! Je zou dit niet moeten doen: SW12 bug?

Zie afbeelding.

screenshot746.jpg
2 likes

Ik heb net getest onder sw2012, en geen display pb.

2015-01-12__filetage.jpg
1 like

@François,

Is uw weergave in de modus "Verborgen lijnen verwijderd" of "Verborgen lijnen verwijderd" en hebt u tegelijkertijd de verborgen randen van het middelste gat weergegeven?

1 like

Normaal gesproken had het antwoord van Rim-b het probleem moeten beantwoorden... Het is inderdaad de kwaliteit van de draadrepresentaties.

Ik heb 2 screenshots toegevoegd van het resultaat van beide opties... om die van Rim-b te voltooien

repfiletage.zip

@Fabrice_A:  op uw previews kunnen we zien dat de afbeelding blijkbaar in lijnmodus verborgen is?!?   Waar zijn de draden die niet op de lokale snede worden geplaatst? ze zouden moeten verschijnen.

En op de 1e afbeelding hebben we het centrale gat in een verborgen lijn.

In SW12 krijg ik dit met de verschillende weergavestijl en kwaliteit.

2015-01-12__filetage_-2.jpg
3 likes