Al een tijdje probeer ik tevergeefs een heel eenvoudige taak uit te voeren met behulp van een macroknop. Helaas, ondanks mijn onderzoek en het gebruik van de Macro recorder, lukt het me niet om iets bruikbaars te doen:
1 - Selecteer mijn revisietabel.
2 - Schakel de optie "Bevestigen aan ankerpunt" uit
3 - Controleer deze optie opnieuw en bevestig.
Met deze kleine macro kan ik mijn tafel op de juiste plaats opnieuw hangen bij het maken van een achtergrond met een ander formaat (het ankerpunt verandert afhankelijk van het formaat, maar de tabel volgt niet en ik ben gedwongen deze kleine manoeuvre uit te voeren om hem weer op zijn plaats te zetten).
Ik denk dat we elke tekening moeten openen en de achtergrond moeten bewerken, het ankerpunt in elke tekening moeten plaatsen; sluiten wordt opnieuw opgeslagen in DRWDOT (tekening).
Ik had dit al gedaan, maar het probleem doet zich voor bij het aanmaken van een nieuw lid van het Europees Parlement, bij het kiezen van de FDP. Als de gekozen FDP niet overeenkomt met het formaat waarin het model is opgeslagen, blijft de tabel in zijn oorspronkelijke positie (ondanks de definitie van de ankers), waardoor de basiskaart opnieuw moet worden geladen of de manipulatie moet worden uitgevoerd. boven.
Hoe dan ook, ik heb mijn probleem opgelost door een standaard basiskaart toe te wijzen bij het maken van een nieuw vliegtuig (bijv. A3, het meest gebruikt).
En in dit geval werkt de tabel zijn anker bij wanneer de FDP verandert.