Probleem foutmelding "model geselecteerd"

Hallo allemaal, kan iemand mij meer vertellen over deze foutmelding (zie bijlage) die verschijnt als ik een STEP open?

message_derreur.png

Hallo

Kun je je bestand posten om te zien of het afkomstig is van deze?

Vergelijk mijn instellingen met die van jou om te controleren of het daar vandaan komt

option_dimport_step.jpg
1 like

Goedenavond

Ik kom terug op dit bericht, omdat ik precies hetzelfde probleem heb, terwijl er in mijn standaard kamermodel niets, geen lichaam, niets is....

Ik begreep niet waarom en hoe ik het probleem moest oplossen, dus open ik ze op de pc van de collega die hetzelfde onderdeelmodel gebruikt als ik...... En het werkt

@ac cobra, ik heb geen SW bij de hand om de STEP-instellingen te vergelijken, ik zal morgen kijken.

A+

Hubert

1 like

Hallo

Ter info, ik ben erin geslaagd om het probleem te reproduceren door een lichaam in het standaard onderdeel model te plaatsen, degene die is gemarkeerd in de systeemopties onder "Standaardmodellen", en vervolgens te proberen een stapbestand te openen met de optie "Interconnect 3D inschakelen" aangevinkt. Door deze optie "Interconnect" uit te vinken en/of de behuizing die in het kamermodel aanwezig is te verwijderen, wordt alles weer normaal.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

AC Cobra 427 bedankt, ik heb mijn importparameters gecontroleerd en ik had hetzelfde als jij, behalve de importdiagnose die ik heb gecontroleerd.

Heel erg bedankt d.roger, ben ik dom omdat ik er niet aan heb gedacht om mijn prtdot te openen om te controleren of er geen lichaam in sleepte.

1 like