Hoi allemaal
Bij het maken van een afstandsmeting maak ik me zorgen over het verschil tussen het werkvenster en de informatiepop-up
Hier is de afbeelding
Hoi allemaal
Bij het maken van een afstandsmeting maak ik me zorgen over het verschil tussen het werkvenster en de informatiepop-up
Hier is de afbeelding
Hallo
Kijk of uw lijnen met betrekking tot de pup-ups evenwijdig zijn aan de oriëntatie van de originele assen. Dat zou het verschil kunnen verklaren. Maar de werkelijke afstand tussen de 2 assen komt overeen met 89,92 in de 2... Zwarte lijn 89,92 en l 1e lijn en ook op 89,92.
Hallo
Probeer de punt-tot-punt meting te gebruiken om te controleren of het niet het coördinatensysteem is dat de hele meting vervormt.
het werkt goed als ik een afstand X,Y,Z heb
maar daar zijn de oppervlakken uitgelijnd, dus geen X en SW dit verliest
Hallo
In plaats van cirkels te selecteren voor metingen, kunt u proberen de buitenvlakken van de ringen (de randen) te selecteren om te zien of u nog steeds hetzelfde meetprobleem heeft.
Ik heb oplossingen om het probleem te omzeilen, maar de berekening van solidworks is niet logisch
Ik heb de indruk dat je je subassemblage met de flens en de gelaste curve hebt bewerkt. Als dat het geval is, ga dan weg en toon uw meting opnieuw, want het kan de oorsprong van de subassemblage voor de metingen hebben aangenomen...