Ik zou het antwoord van .PL aanvullen door te zeggen dat het soms nodig is om de assemblages/onderdeel te veranderen van "licht" naar "opgelost" (klik met de rechtermuisknop, stel lichtgewicht onderdelen in op opgelost)
Je kunt ook alle verlichte onderdelen aanpassen door ze direct op te lossen door naar de eerste regel van de boom te gaan (het hoogste niveau van de assemblage) en vervolgens met de rechtermuisknop te klikken op:
"Opgeloste onderdelen afhandelen op Lite"
Als sommige onderdelen worden geïmporteerd, is het verplicht om er een massa aan toe te kennen in de massa-eigenschappen van elk onderdeel => toegekend.
Ik heb uiteindelijk mijn subassemblages 1 voor 1 geselecteerd, ik heb degene gevonden die problematisch is en vervolgens heb ik deel voor deel geselecteerd totdat ik het probleemonderdeel heb gevonden.
Het is inderdaad een geïmporteerd onderdeel, dus ik ben genoodzaakt om er handmatig een massa op aan te brengen.
Kies de volgende keer het antwoord dat het meest heeft geholpen om het probleem op te lossen en vermijd het kiezen van een van uw eigen antwoorden. Hiermee kunnen bijdragers een paar punten verdienen.
Bedankt.