Probleemwijziging Politie Stuklijst of Gelaste Onderdelenlijst

Hallo

Tijdens een tekening voeg ik een stuklijst of een lijst met gelaste onderdelen in, hij stopt het in mij met een bepaald lettertype dat bij mij past.

Maar van een verandering in een eigenschap in een onderdeel of een assemblage, verandert het lettertype van het onderdeel en plotseling krijg ik een nomenclatuur met regels die een ander lettertype hebben.

Ik wilde weten hoe ik het originele lettertype weer op de regels kon zetten met de verschillende lettertypen.

Vriendelijke groeten.

Hallo misael.bermelmont,
Dit is een instelling die te vinden is in de documentopties en die in de voorinstelling staan op de achtergrond van plannen en in uw BOM-sjabloon.
Ik heb mijn hand niet op mijn pc, omdat deze wordt verwerkt.
Hou ons op de hoogte.
@+.
AR.

Hallo;

Wat informatie over de nomenclatuur vindt u hier:

Als alternatief, als het een one-shot is, kunt u het lettertype van uw nomenclatuur " forceren " door door het menu te gaan dat verschijnt wanneer u op de koppen van uw tabel klikt.

Let op: de eerste optie om aan te vinken image is "Gebruik het lettertype van het document (het lettertype van je tekening).

Locatie van beschikbare instellingen:

image

=> Vergeet niet om uw wijzigingen op te slaan in uw Solidworks-modellen, zodat u ze niet elke keer opnieuw hoeft uit te voeren als u een nieuw lid van het Europees Parlement heeft...

Vriendelijke groeten.

1 like