Hallo
Ik heb een probleem met het openen van mijn assemblages die ik maak. De assemblage wordt geopend, maar de onderdelen worden niet geladen,
Als ik wil dat de onderdelen worden geladen, moet ik elk onderdeel van de assemblage openen.
Als ik de assembly open en de muisaanwijzer op de documentreferenties plaats, krijg ik een foutmelding.
Ik voeg een afbeelding toe van de foutmelding en de montageboom met de onbelaste onderdelen en de geladen onderdelen omdat ze open staan.
Dank u voor uw hulp.
message_erreur_et_arbre.jpg
Zodra je alles goed hebt geladen. Als u het geheel opslaat, sluit en opnieuw opent, heeft u het probleem dan nog steeds of heeft u het niet meer?
Hallo
Ik ben het eens met coin37coin.
U opent de onderdelen, slaat ze op in een andere map en controleert de versies van de onderdelen en de typen. Je sluit alles en dan open je de hele zaak opnieuw. In principe creëer je verbanden tussen de onderdelen en de assemblage.
Vriendelijke groeten
2 likes
Hallo
De opnames veranderen niets, ik heb alleen de manipulatie gedaan om de stukken + samen in een andere map te verplaatsen. Op dit moment gaat het open. Het probleem is dat mijn probleem willekeurig is. Ik zal de observatie de volgende keer dat ik mijn positie opnieuw start, maken.
In de tussentijd dank u voor uw antwoorden
Hallo
Ondanks het verplaatsen van mijn onderdelen naar een ander bestand, blijft het probleem bestaan.
Ik zit met een lege set.
Hallo, ja, het wordt al complex en gênant.
Ga naar "extra"/"opties" en kijk in het tabblad "externe referenties".
Heeft u de bijgevoegde bestanden gecontroleerd???
Succes
capture.jpg
1 like
Ik kan het vak voor bestandsjoins niet vinden.
Bijgevoegd is de foto van de staat van mijn configuratie.
Bedankt
boite_options_etat_actuel.jpg
Je hebt geprobeerd een hermontage uit te voeren van sommige van je onderdelen, je zou tenminste weten of het een van de onderdelen is die zorgen baren, of het het geheel is, en vooral als je je montage opnieuw doet, werkt het dan of houdt het je dit probleem??? want ik zie niet echt in waarom hij de paden zo kwijtraakt... Controleer ook de foutmeldingen die je niet kent als er geen oplossing is, helemaal onderaan in tools/opties "Berichten/fouten/waarschuwing".
Vriendelijke groeten
1 like
Hallo
In de foutmeldingen heb ik niets abnormaals dat verschijnt. Vandaag is er geen probleem met de opening.
Echt willekeurig probleem
Wordt vervolgd