Solidworks werkte tot voor kort heel goed, nu wanneer ik een document open, zelfs licht, vertraagt en bevriest solidworks mijn scherm, er is geen foutmelding. Het opent het document, maar het duurt 1 minuut om de klik van een gezicht te valideren en ik kan niets doen, ik kan niet op het bestand klikken of schetsen of zelfs solidworks sluiten. Ik moet crl+alt sup doen om te sluiten.
Kun je me helpen? Mijn software werkte vorige week heel goed, een beetje traag omdat ik een portaalcomputer heb, maar zeer draagbaar.
Hebben jullie sindsdien nog updates doorgevoerd??? Ga naar Regade om een reparatie uit te voeren door naar programma's toe te voegen/verwijderen en met de rechtermuisknop op solidworks en reparatie te klikken, maar voordat u uw instellingen opslaat. Als het je niet van gedachten doet veranderen, kijk dan wanneer je de laatste updates hebt gedaan en of je een herstelpunt hebt dat vóór de updates is...
Ik heb alles geprobeerd en niets werkt nu ik Solid heb verwijderd om het opnieuw te installeren en dit bericht wordt weergegeven ....
Interne fout: de Windows Installer-service werd niet uitgevoerd zoals verwacht voor dit onderdeel: Register_DocMgrDLL.9FB07B3D_0B7D_4A2F_82AB_F16B1F24912C