Probleem met het instellen van een onderdeel, de vergelijking wordt niet automatisch bijgewerkt

Hallo

Op onderdelen die via een onderdeelfamilie zijn geparametriseerd, bijv. een lager met verschillende maten

De vergelijkingen worden niet automatisch bijgewerkt en  veroorzaken fouten wanneer ik de configuratie wijzig

Ik heb mijn solidworks en mijn Excel al gerepareerd en de fout blijft bestaan en staat niet op alle onderdelen die vreemd zijn ingesteld

Hallo, kunnen we een voorbeeld hebben van een "probleem" -model?

Bedankt

Het punt is dat op andere stations alles werkt, maar op de mijne denk ik dat het gewoon een kwestie is van mensen van de vergelijking laten genieten, maar ik kan niet vinden waar en hoe het wordt beheerd

Hallo

Raar, als je je Excel-blad opslaat, beginnen de waarden niet?

Controleer het formaat van de cellen, het is mij al overkomen dat het resultaat tekst is (bijv. =B7) als dit het geval is, moet u het formaat wijzigen en uw formule opnieuw invoegen. Vreemd genoeg werkte het zelfs met een kopie van de opmaak niet.

Hallo msarazin,

Het lijkt mij dat ik hetzelfde probleem heb: heb je een geparametriseerd onderdeel en configuraties om de afmetingen te wijzigen? Maar wanneer u een configuratie kiest, verschijnt er tijdens de reconstructie een vergelijkingsprobleem?

Doet dit probleem zich voor bij het herbouwen of direct bij het kiezen van een configuratie? Want in mijn geval, als ik een configuratie kies, neemt het onderdeel de juiste afmetingen, maar wanneer ik de vergelijkingsmanager open, zijn ze niet goed bijgewerkt.

Heb je "Auto-Rebuild" en "Auto-Solve Order" aangevinkt in de Equation Manager?

1 like

Doorgaans

wanneer je een excel in een 3D zet, ga je niet meer door de "SW-vergelijkingen",

Juist vanwege de problemen van de wederopbouw.

We schakelen dus alles "naar de excel"!

1 like

Pb opgelost met de hotline

Msarazin zou het interessant zijn voor het volgende om te specificeren waar het probleem vandaan kwam? 

1 like