3D PDF Probleem

Hallo, ik heb een klein probleem als ik mijn assemblage opsla in 3D PDF, ik kan het niet openen met Acrobat Reader ... het vertelt me alleen "3D ENABLE VIEW" ...

en dat is alles, ik begrijp niet wat ik verkeerd doe. Het probleem is hetzelfde bij het gebruik van andere software.

Dank u voor uw hulp.

Ik wed dat je bestand op een server staat: probeer het lokaal op je computer te zetten.

2 likes

Hallo

Zou het niet in de voorkeuren van Adobe staan? Standaard lijkt het mij dat de activering van het lezen van 3D-pdf's is uitgeschakeld.

2 likes

Nou nee, het bestand staat niet op een server, het staat op mijn desktop, dus lokaal. 

Ik kan niet eens vinden van de Adobe prefences, misschien komt het omdat ik Windows 10 gebruik? 

Ik heb geprobeerd het te openen met een soda 3D-lezer en hetzelfde heb ik hetzelfde. 

Hallo

kunt u uw 3D PDF-bestand plaatsen om te zien of we het kunnen openen? Op deze manier kunnen we dat wel als het afkomstig is van de software die je gebruikt om 3D PDF's te lezen

2 likes

Hier is de .

assemblage_elevateur_complet_3d.pdf

Hallo

Als ik je bestand  open, heb ik dit:

Ik klik op opties/Dit document goedkeuren op de gele lijn, en dan klik ik op 3D-weergave inschakelen en het werkt, dus het komt niet uit het bestand.

Vriendelijke groeten

3 likes

Het moet uit uw leessoftware komen, want thuis werkt het

1 like

Bekijk deze link

http://www.audentia-gestion.fr/3D/pdf3d_tutoriel.pdf

2 likes

Net als @d.roger werkt het met Adobe Reader DC, zonder enige specifieke wijziging in de voorkeuren.

3 likes

Ok daar ga je, in feite was mijn probleem het volgende. Omdat ik op Windows 10 ben, heb ik gedownload wat het lijkt op de mobiele versie van Adobe .... Bedankt Windows Store. Dus ik heb een kleine zoektocht op het net om een link naar Adobe Acrobat Reader DC te vinden Ik had Adobe Reader touch .... nou nu werkt alles Dank je:) 

1 like