Probleem, afgesloten kamer?

Hallo allemaal, ik heb een 3 mm dik onderdeel getekend (plastic onderdeel) en ik kan geen nokken meer toevoegen (extrusie) of materiaal verwijderen.

Solidworks vertelt me "reconstructiefouten, de bewerking is mislukt vanwege geometrie". Alsof elke manoeuvre om mijn onderdeel aan te passen werd geblokkeerd door solidworks, kan ik niets meer aan dit onderdeel doen. 

Is er inderdaad een slot om te voorkomen dat een onderdeel wordt gewijzigd, in welk geval wat is de methode om te ontgrendelen? Of is het onderdeel te complex voor Solidwors en is hij het er niet mee eens om eraan te werken, dus laat hij dit paneel zien??  

Toch vraag ik hem niet veel!!

Als je een oplossing hebt, ben ik er helemaal voor! Bedankt 

Wederopbouwfouten zijn dat hij niet kan doen wat je hem vraagt te doen, ons laten zien wat je wilt bereiken

Bedankt MaD, hier is het bestand, ik wil gewoon de laatste schets  toe te voegen in bossing op het onderdeel

socle_plastique_coupe_legumes.sldprt

Misschien ligt je schets open of slingert er een onbedoeld gemaakte streek. Een foto van wat je graag zou willen doen is welkom 

Wilt u een extrusie maken van uw 2 schetsen van 3 mm dik? 

Aldus:?

Onder SW 2016 geen problemen om de baas cf Attachment te maken

NB: Aarzel niet om mappen aan te maken in de aanmaakboom om de latere wijziging te vereenvoudigen, want u beschikt over veel functies

probleme__piece_verrouillee.png

Ja, dat is wat ik wil doen 

hij doet het zoals je laat zien, maar zonder het resultaat samen te voegen, ik wil het resultaat samenvoegen!!

Ik heb net een "Naar het volgende oppervlak" extrusie gedaan. Ik ben SW 2015. 
Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met samenvoegen?

socle_plastique_coupe_legumes.sldprt

Als je bijvoorbeeld de extrusiefunctie neemt, heb je een regel die je moet aan- of uitvinken: het resultaat samenvoegen

Inderdaad, op mijn psot wordt het gecontroleerd. Heb je geprobeerd de kamer te openen die ik je heb teruggestuurd?

Dus, het is te gek!!

Ik heb net je bestand  geopend en ik keek naar je baas, inderdaad was het vakje aangevinkt en toen ik de baas wilde sluiten, weigerde hij dit te doen en zette hij het constructiefoutpaneel terug!!

Het is inderdaad een verhaal om over te slapen... Heb je geprobeerd je schets opnieuw te maken? Omdat het probleem niet van de functie of zelfs van het onderdeel lijkt te komen. Misschien is dat het plan dat je gebruikt voor je schets?

Ook voor mij geen zorgen in 2016

Ik kan niets meer toevoegen, op welk plan dan ook, het plaatst me hetzelfde paneel!!

Het is pijnlijk, ik verspil tijd!!

Ik dank je in ieder geval heel erg  voor je hulp, het is erg leuk!

Het probleem komt zeker van mijn werk!

Ik zal het proberen op een andere post 

Nogmaals bedankt

Welke versie van SW heb je? Heb je geprobeerd Solidworks Rx te gebruiken om Solidworks in de veilige modus uit te voeren en de instellingen te negeren?

Ik heb solidworks 2015

Ik ging naar een ander werkstation, het werkt heel goed, ik sla het werk op en ik kom terug bij de mijne en het werkt niet meer!!

Ik zal SW opnieuw installeren om te zien

Geen dank. Laat ons weten of de herinstallatie van SW is gelukt.

Welk Service Pack is geschikt voor u?

Voordat u opnieuw installeert, probeer uw solidworks via Solidworks RX te starten, zijn teviteras een lange en vervelende resintalatie als het slechts een kwestie van parameters is