Hallo allemaal, ik heb een 3 mm dik onderdeel getekend (plastic onderdeel) en ik kan geen nokken meer toevoegen (extrusie) of materiaal verwijderen.
Solidworks vertelt me "reconstructiefouten, de bewerking is mislukt vanwege geometrie". Alsof elke manoeuvre om mijn onderdeel aan te passen werd geblokkeerd door solidworks, kan ik niets meer aan dit onderdeel doen.
Is er inderdaad een slot om te voorkomen dat een onderdeel wordt gewijzigd, in welk geval wat is de methode om te ontgrendelen? Of is het onderdeel te complex voor Solidwors en is hij het er niet mee eens om eraan te werken, dus laat hij dit paneel zien??
Toch vraag ik hem niet veel!!
Als je een oplossing hebt, ben ik er helemaal voor! Bedankt
Ik heb net je bestand geopend en ik keek naar je baas, inderdaad was het vakje aangevinkt en toen ik de baas wilde sluiten, weigerde hij dit te doen en zette hij het constructiefoutpaneel terug!!
Het is inderdaad een verhaal om over te slapen... Heb je geprobeerd je schets opnieuw te maken? Omdat het probleem niet van de functie of zelfs van het onderdeel lijkt te komen. Misschien is dat het plan dat je gebruikt voor je schets?
Welke versie van SW heb je? Heb je geprobeerd Solidworks Rx te gebruiken om Solidworks in de veilige modus uit te voeren en de instellingen te negeren?
Voordat u opnieuw installeert, probeer uw solidworks via Solidworks RX te starten, zijn teviteras een lange en vervelende resintalatie als het slechts een kwestie van parameters is