Probleem met de tafels van de hoekbureaus

Hallo

De titel is een beetje vaag, maar het probleem is dat ik momenteel bezig ben met het 3D-ontwerp van 3 bureaus die onder een hoek zijn verbonden door geperforeerde vellen, maar het probleem is het volgende:

De dienbladen moeten elk 1400 lang zijn en onder een hoek worden gesneden (zie de foto's), maar er is geen manier om ze in elkaar te zetten zonder dat er een verschuiving is aan de voor- en achterkant van de dienbladen of als ik ze goed bij elkaar plaats, raakt een van de dienbladen niet langer het profiel van de structuur van de muziekstandaard waar het zou moeten zijn. Ik heb het verzadigd, ik heb alles geprobeerd, ben helemaal opnieuw begonnen, ik heb mijn tijd genomen maar niets te doen, het probleem blijft hetzelfde en bovendien kan ik geen geschikte lengte voor de bureaus bepalen, zodat de dienbladen allemaal goed geplaatst zijn, zonder te lange ruimte aan de ene of de andere kant... Ik zou willen specificeren dat de scheidingsplaten van de bureaus hetzelfde zijn, dus symmetrisch, geen zorgen op dit punt ..

Bij voorbaat dank voor uw antwoorden.

cote_plateau_superieur_central.png

Hallo

Het is moeilijk om te zien waar het probleem ligt als je alleen het beeld in bovenaanzicht van je structuur hebt.
Wat is de indeling van de dienbladen, de bureaus, hoe zijn ze met elkaar verbonden?
Op zijn minst zou een andere perspectiefweergave welkom zijn, met de nadruk op de abnormale vertraging die u ziet.

1 like