Devilsight 2017 gestippeld probleem

Hoi allemaal

Ik kom naar je toe omdat ik voor een probleem sta dat ik nog nooit heb gehad op Draftsight, ook al gebruik ik het al +-3 jaar.

Ik heb het programma opnieuw geïnstalleerd op een pc en als ik plannen afdruk in PDF of papier zijn de stippellijnen (of middellijnen) alleen zichtbaar op de rondingen; de rechte lijnen blijven in een ononderbroken lijn.

Ik heb alles geprobeerd: verwijderen en opnieuw installeren / schalen wijzigen / lijnstijl en afdrukstijl wijzigen / de pdf-generator en printer wijzigen / de laaginfo wijzigen

Hetzelfde plan wordt correct afgedrukt op een andere pc die ook draftsight op dezelfde manier heeft geconfigureerd.

Ik kwam tot de conclusie dat het probleem van de pc moet komen, maar ik weet niet waar ik moet zoeken..........

Heeft iemand een wonderoplossing?

Bij voorbaat dank

Komt het niet uit de pdf-software?

Heeft het dezelfde parameters op de 2 stations?

Dank u voor uw antwoord.

De instellingen zijn identiek en voor de zekerheid heb ik het geprobeerd met 3 verschillende pdf-generatoren.... Altijd hetzelfde probleem

Misschien de resolutie in dpi van de printer die aangepast moet worden, toch?

Of in extra opties

ds.jpg

Zijn alle updates klaar??? grafische kaart, printer en Windows??? Om nog maar te zwijgen van Draftsight, is dit de nieuwste versie die is geïnstalleerd???

Cdt

G.

Hallo

Een domme vraag; Maar je hebt de laag DefPoints thuis niet ingeschakeld???