Hallo
Op het tabblad nomenclatuur kan ik de folio's niet genereren.
Ik krijg een foutmelding: ongeldig verzoek, de fout kan te wijten zijn aan een veld dat meerdere keren in het verzoek is gedefinieerd.
Heb je enig idee waar dit vandaan kan komen?
Bij voorbaat dank.
Hallo
Probeer te zien of het werkt :
$PRP:"SW-Current Sheet"/$PRP:"SW-Totaal Sheets"
Hallo
Waar moet ik dit schrijven?
Omdat ik een beginneling ben met SW elektrische...
Oh verdomme, ik heb niet opgelet dat je op elektriciteit staat... Kun je voor mij een zeefdruk maken van je cartridge en kun je je basiskaart bewerken door met de rechtermuisknop op de basiskaart te klikken en vervolgens te bewerken???
De titel is eenvoudig aangezien ik gisteren nog in staat was om de lijst met folio's te maken.
Het probleem is sinds vanmorgen toen ik de update van SW 2017 rond 2018 deed.
Ik kan alles bewerken, maar ik kan de zoekopdrachten waar de software het over heeft niet vinden...
capture.png
Misschien in de paden (opties/bestandslocaties) controleren of er geen verwijzing naar de 2017-versie meer is
FUZ3D
15 mei 2018 om 08:25
7
Ik denk dat Stefbeno gelijk had. Als u de versie wijzigt, worden ook uw referentiebestanden/mappen gewijzigd.
Heb je erover nagedacht om je voorkeuren van je 2017-versie op te slaan, ook al heb je de updatefunctie doorlopen?
Anders heb je geen andere keuze dan alles opnieuw te configureren.
Ik ken het elektrische deel van SW niet, maar moet het ook niet worden bijgewerkt of is het opgenomen in SW 2018?
Toen u uw update aan u gaf aan dat u de optie voor het elektrische schema had met de licentie?
Aarzel niet om een requette te openen naar de ondersteuning parallel aan het forum.
Ik vergeleek het met mijn collega en het probleem komt van de update omdat er op zijn werk geen probleem is.
Ik probeer de installatie ongedaan te maken en opnieuw te installeren.