Probleem met het programmeren van slimme eigenschappen

Hallo allemaal,

Ik kom naar je toe voor een klein probleem met betrekking tot slimme eigenschappen.

Allereerst veranderde ik mijn beurt, dus toen ik Solidworks opnieuw installeerde, verloor het uiteraard alle links naar de documentlocaties, .XML/MDB-bestanden en andere extensies.

Dat gezegd hebbende, wilde ik de slimme eigenschappen terugplaatsen met verhoging van onderdeelnummer, aanduiding, enz.

Hier is het op het niveau van de bestandsaanduiding, meestal voordat ik de toren verander, kan ik mijn bestandslink opslaan naar de naam die ik het heb gegeven op slimme eigenschappen.

Bijvoorbeeld een plaatwerk onderdeel zal ik het zijn aanduiding geven en dan een onderdeelnummer en bij de registratie nam het de naam aan voorbeeld: O01670001_Pièce1_A

Vandaag, als ik hetzelfde probeer te doen, verandert de naam op de slimme eigenschappen, maar niet in de registratie.

Ik weet niet of ik me verstaanbaar kan maken, ik heb een afbeelding gelinkt om je explicieter mijn probleem te laten zien.

Dank u voor uw hulp.

smart_properties.png

Hallo, het is duidelijk, je moet naar de instellingen van smartproperties gaan en het 1e vakje aanvinken: 

https://help.visiativ.com/mycadtools/2019/fr/Renommerautomatiquementledocumen.html

Hallo

Bedankt voor je antwoord, ik heb je link naar de brief gevolgd, maar ik heb altijd iets waardoor het niet werkt.

Ik voer de procedures goed uit maar bij het inchecken ga ik terug naar het startpunt.

Hallo weer,

Dus ik loste mijn probleem op.

Eerst in parametrisering/in het document document eigenschap tab/ dan in bestandsnaam /concanatie: Ik moest een aanduiding maken in mijn geval was het: $Num interne ero&_&$Designation&_&$Indice.

Als dat eenmaal is gebeurd.

Ik nam de aanpak van max 59:

In de naam van de eigenschap heb ik gezet: FileName.

Dan zet ik in automatisch hernoemen de aanduiding.

Uiteindelijk heb ik Solidwork opnieuw opgestart zodat het rekening houdt met mijn instellingen en het werkt.

Bedankt voor je antwoord max 59.