Probleemrapport snijoptimalisatie

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met het gebruik van cuttingoptimization.
Ik wil het stroomschema van een leuning maken van multi-body mechanisch lassen + plaatwerk.
Cuttingoptimization detecteert alle gedetecteerde profielen, voornamelijk de Ø14 stretch en de Ø42.4 buis.
Ik stel de lengte van de balken in de applicatie in op 6 m, bij elke editie van het rapport en het maakt niet uit of ik de parameters verander, de stroomsnelheid van de uitgerekte is altijd verkeerd en overschrijdt de 6 m in plaats van me twee stromen op 2 staven aan te bieden.

Kunt u mij de oorzaak van dit probleem vertellen als iemand er al mee geconfronteerd is, alstublieft?

Bedankt voor je hulp

De parameters:

Het rapport Uitgerekt profiel

Hallo

Zal er geen defect zijn aan de meeteenheden?
De waarde van 6,8693... E+17 verrast me!
Weet u zeker dat SW en Cutting beide dezelfde eenheid gebruiken?

Open anders een ticket bij Visiativ, ze reageren over het algemeen vrij goed.

Vriendelijke groeten.

1 like

Bedankt voor je feedback, ik heb de eenheden gecontroleerd, het lijkt mij dat het goed is.

Ik ga een ticket openen in //.

Cdt

Je hebt de herfst gecontroleerd, is dat niet het probleem? (hij probeert om te gaan met de watervallen in plaats van een balk van 6 meter?)

1 like

Vink anders in de beoordeling van de hoeken de 1e oplossing aan om te zien of deze verandert.
Bij mijn laatste poging lijk ik een probleem van dit type te zijn tegengekomen en moest ik deze optie wijzigen.

2 likes

Hallo @sbadenis ,

In feite nee, hij zal de watervallen als prioriteit gebruiken als de stromen erin passen, anders plaatst hij ze in de balken van 6 meter.

Aan de andere kant, voor de hoeken, kan ik me niet herinneren dat het iets aan de verhouding heeft veranderd, behalve de indicatie voor het debiet (afhankelijk van de referentie van de buiszaag).

Wat me het meest stoort is de 10 tot de macht 17! Het is een hele grote bar :rofl:

Vriendelijke groeten.

2 likes

Op mijn laatste snelheid lijkt het mij dat ik ook een probleem tegenkwam met veel cijfers en ook een foutieve snelheid.
Na het wijzigen van deze optie was het probleem verdwenen, lijkt mij. (misschien een bepaalde bug die maar in een paar gevallen voorkomt?)
Voor valpartijen gebruik ik niet in het algemeen.

1 like

Meervoud van Monsieur

Probleem opgelost, het komt van de optie voor hoeksnede voor de stroomberekening, dankzij @sbadenis.

Ik heb de indruk dat het systeem een beetje hapert, vooral bij een andere assemblage waar ik zeer belangrijke hoeksneden heb, het heeft moeite met rekenen, ik moet van de ene optie naar de andere overschakelen.

Blij dat het goed is met een beetje geluk @fmarchand deze bug aan ons melden, nu ik het meld. :crazy_face:

1 like

Hallo

Ter informatie: het verzoek tot correctie is geopend:

R&Dmy - Anomalie #181376

Probleem in het rapport bij het gebruik van een specifieke hoekafmetingsoptie

Vriendelijke groeten

2 likes

Hartelijk dank