Probleem met het herladen van het werkstuk in een tekening

Hallo

Ik heb een dialoogvenster dat verschijnt wanneer ik teken en dat me vraagt om ...
"Het onderdeel moet worden geladen, de cel kunnen bewerken en de wijzigingen op het model kunnen toepassen"
Laad het ja/nee-deel

Maar ik heb het deel al open in solidworks, verbreek de link? Waarvoor?

Spectrum

@spectrum

In het linker frame waar je de keuzes hebt voor de verschillende View heb je een groene zwaluw.
Die wordt gebruikt om de standpunten van MEP's te vernieuwen in geval van modelwijziging.

Zou je niet een kleine verandering in de naam van het betreffende bestand hebben.
Wat ik raar vind is

Citaat: om de cel te kunnen bewerken
Over welke cel hebben we het

Cdlt

Hallo;

@spectrum , u moet nauwkeuriger zijn in uw verzoeken, aarzel nooit om een screenshot toe te voegen om uw woorden te illustreren.

In dit specifieke geval, door iets te extrapoleren, stel ik me voor dat u een cel van uw nomenclatuur wilt bewerken, maar dat deze u terugstuurt naar uw foutmelding.

• Staat uw MEP (tekening) open in " opgelost ", hetzelfde geldt voor uw 3D-component?
  • Controleer ook de referenties van uw Europarlementariër: Solidworks Open, klik op het bestand van uw tekening, zonder het te openen, en klik op " Referenties..."  »

image

Vriendelijke groeten.

1 like

Hallo Maclane,

Dus bedankt voor de gids, ik wist niet wat de opgeloste status was, ik zal het eens proberen, anders kan het gebruik van SMART PROPERTIES (mijn CAD-tool) dit probleem genereren of is het onafhankelijk?
image

Zozo _mp is om een stuklijst bij te werken, het gebeurt op een station met SMART PROPERTIES, om de situatie te definiëren. Ik zal de laster controleren, bedankt voor het advies.

Fijne dag voor jou.

Spectrum

Voor mij heeft Smartproperties er niets mee te maken en net als mijn collega's vind ik meer een onopgeloste kamer

U moet controleren of de tekeningweergave is " gekoppeld " aan uw nomenclatuur.
Klik met de rechtermuisknop op een " leeg " gebied van de weergave en vervolgens op eigendom... en controleer het vervolgkeuzemenu:
image

… en nee, Smartproperties hebben er niets mee te maken. Tenzij de cel die u wilt bewerken verwijst naar een eigenschap die niet in uw 3D voorkomt.
Logischerwijs zou je dit type waarschuwing moeten hebben:
image

Vriendelijke groeten.

Hallo Maclane,

Ik ga wat tests doen.
Hartelijk dank voor de informatie.

Spectrum.