Probleem bij het herhaaldelijk opnieuw opbouwen van onderdelen

Hallo allemaal,

Ik heb problemen met het geconfigureerde onderdeel: EN1092+ BUISFLENS. SLDASME:

• De plannen worden nog steeds weergegeven, ook al heb ik de configuraties gemaakt op een configuratie met de verborgen plannen (als ik de configuraties vernietig en opnieuw uitvoer, verschijnen de plannen opnieuw bij de 1e heropening)
  • Als ik de assemblage in andere assemblages gebruik, vraagt hij me altijd om opnieuw te bouwen en bij het opnemen wil hij deze onderdelen altijd bewaren terwijl ze alleen in lezen zijn....

Mocht iemand er eens naar willen kijken.... :)

soudure_bride_en1092__tube.zip

een screenshot is voor iedereen betekenisvoller (log- en SW-versie)

Jouw stukken, ben jij degene die ze gemaakt heeft?

Hoe ga je te werk?

welke SW-versie heb je?

@+ ;-))

Moet u de weergavestatus koppelen aan de configuraties?

Als dat zo is, is het voldoende om alleen toestand 1 te behouden.

Zo niet, misschien door ze vanuit de staat na te bootsen.

2 likes

@gt22: Ik zit in sldw 2013 Sp5.0 en de onderdelen zijn van mij

@stefbeno: Ik had geen aandacht besteed aan de weergavestatussen.... +1000 in mijn montage en 5 minuten om ze te verwijderen... die uiteindelijk mijn probleem met de weergave van de plannen corrigeerde. BEDANKT

@ALL: nog steeds deze "bugg" (die er misschien niet een is) van het verzoek om mijn delen in alleen-lezen op te slaan. Is er een checkbox zodat hij NOOIT de vraag stelt om de stukken in read-only op te nemen? Of moet je altijd op het vakje Niet opslaan klikken??

Ga voor de schiftingsvraag naar Extra/Opties/Systeemopties/Externe verwijzingen en vink de 2e optie aan. (zie afbeelding)

screenshot503.jpg
1 like