Regeneratie probleem

Hallo, ik heb een probleem onder creo 2.0, ik regenereer mijn assemblage, het vertelt me "de automatische regeneratie van de onderdelen is voltooid", dus tot nu toe geen zorgen, alleen als ik wil opslaan, verschijnt er een bericht dat zegt dat "het model niet regenereert" voor mijn assemblage en soms ook voor een onderdeel.

Ik denk dat het probleem van mijn kant komt, want op een gegeven moment had ik een probleem met zijn referenties, maar nu vertelt hij me niets. Ik weet niet wat ik moet doen.

Bedankt

Hallo

Als er een referentieprobleem is met een onderdeel, kunt u dit zien in de Infos/References-viewer (logo met 2 links)

Van daaruit ziet u een soort stroomdiagram dat de bovenliggende / onderliggende links van uw deel toont, u hoeft alleen maar de referentie te identificeren die u wilt verwijderen of wijzigen om de vervelende verwijzingen te verminderen door met de rechtermuisknop op "Volledige padweergave" te klikken (zie bijgevoegde afbeelding)

Anders is er voor regeneratie het blauwe logo (veelgebruikt) en het rode logo ernaast dat een aangepaste regeneratie mogelijk maakt, heb je dit geprobeerd?

info.png
Goedenavond, ze praten er hier over: http://communities.ptc.com/thread/43208