Probleem gearceerde thread representaties

Hallo

Ik heb een probleem met gearceerde draadweergaven. Wanneer ik een materiaal op het onderdeel aanbreng en vervolgens een weergave van blinde draad toevoeg, propageert het een zwart uiterlijk helemaal langs het onderdeel. Hoe kan dit worden voorkomen? 

Dank u voor uw hulp.

Mathieu.

filetage_borgne.png

Hallo, kijk daar:

- Voor een gearceerde weergave van threadrepresentaties klikt u op Opties Tool_Options_Standard.gif. Selecteer op het tabblad Documenteigenschappen de optie Skin. Selecteer onder Filter weergeven de optie Gearceerde threadweergaven.

1 like

Oeps!, zou zeggen een bug

Hallo

Dit moet afkomstig zijn van het materiaal dat aan het onderdeel is toegewezen. Hier is een extra uitleg.

Fijne dag

rendu_filetage.pdf
2 likes

Hallo 

Naar mijn mening heeft dit fenomeen te maken met het aantal Bug 1164250: 

Graphics - Kleur, Verschijningen: Model met materiaal dat verschillende kleuren vertoont wanneer cosmetische draad wordt getoond of niet wordt onderdrukt.

(Een onderdeel met een materiaal verandert van kleur wanneer de draadrepresentaties worden weergegeven of actief zijn). 

Het is gemarkeerd als Resoluut onder 2022 b1.

Fijne dag 

2 likes

Hallo Théo Cuadrado,

Waar kunnen we deze informatie vinden die u ons presenteert over bugs (bug 1164250 .....)? Het lijkt erg interessant, SolidWorks sleept er jaar na jaar veel van mee zonder dat het de ontwikkelaars veel beweegt. Als u meer weet, kunt u tijd besparen.

Bedankt en een fijne dag verder

Steen Mihailovic

1 like

Hallo 

Op uw MySolidworks (Customer Portal) account (https://customerportal.solidworks.com/siebel/app/customerportal/enu?SWECmd=Login&SWEPL=1&SRN=&SWETS=1267144948839), heeft u de mogelijkheid om toegang te krijgen tot de KB "Knowledge Base", een database met bugs gemaakt door Dassault dankzij de verschillende bètagebruikers en technische ondersteuning die problemen melden die reproduceerbaar zijn onder een bepaalde versie van SOLIDWORKS, en jaar na jaar voor de gek te worden gehouden door nieuwe bugs naar buiten komen, maar velen zijn opgelost, sommige die je misschien niet tegenkomt, 

Goedenacht

1 like

Hallo theo.cuadrado,

Inderdaad, je hebt de bug gevonden die aan de oorsprong van mijn probleem ligt!

Bedankt.

Fijne dag.

Mathieu.