Ik heb al een tijdje een probleem met een raam dat verschijnt als ik een kamer in een nieuw raam open^tre.
Het bericht in kwestie informeert me dat ik geen middelen heb om nieuwe vensters te beheren.
Ik heb een Z420 premium met een Quadro 4000 dus ik denk dat ik wat marge heb.
Als ik alles afsluit en dan opnieuw opstart gaat alles even goed maar na 2 uur, zelfde gevecht...
Mijn hotline raadt me aan om mijn station opnieuw op te starten, maar elke 2 uur opnieuw opstarten wordt chia...!
Ik heb alleen Outlook Chrome open en een kleine vergadering van 100MB... in een raam. Ik heb ook solidworks, grafische stuurprogramma's, Windows bijgewerkt, het swap-bestand verhoogd tot 5 GB,... niets. Ik had hetzelfde probleem in v2013.
Heeft iemand ooit dit probleem gehad, heeft hij een oplossing gevonden?
Het komt inderdaad niet uit uw configuratie, of als niet velen van ons SolidWorks niet zouden kunnen gebruiken...
Wees voorzichtig bij het gebruik van de 2014-versie van SolidWorks. Het is momenteel alleen in SP0-versie en het is het beste om te wachten op toekomstige servicepacks voordat u het intensief gebruikt.
Als u uw bestanden converteert, is het ook onmogelijk om ze te openen met de 2013-versie en toegang te krijgen tot uw creatieboom.
dit heeft niets te maken met de algehele prestaties van de machine, het is een probleem van Windows-instellingen: standaard zijn 64-bits besturingssystemen ingesteld als 32-bits besturingssystemen op het niveau van het maximale aantal GDi-objecten.
U hoeft alleen maar de juiste registersleutels te wijzigen om dit bericht niet meer te krijgen:
Ga naar het menu Start, typ in het zoekvak Regedit, ga vervolgens naar de volgende toetsen en stel de maximaal toegestane waarde in
Blij dat het werkte Rom's, laten we zeggen dat voordat ik het vond, het veel onderzoek kostte, maar omdat ik de zaak al was tegengekomen, dacht ik dat het zou werken; o)