Onmogelijk om mijn weergave van mijn behuizing correct op het voorpaneel te plaatsen. Het is systematisch horizontaal, maar ik wil het verticaal plaatsen. Wat moet ik doen?
ensemble_pdzin1_.smg
Onmogelijk om mijn weergave van mijn behuizing correct op het voorpaneel te plaatsen. Het is systematisch horizontaal, maar ik wil het verticaal plaatsen. Wat moet ik doen?
Hallo
Misschien kan punt 4 helpen:
"Create Custom Orientation: File -> Properties -> Views om aangepaste cameraweergaven te maken. In SOLIDWORKS kun je in een oogwenk aangepaste oriëntaties maken met behulp van het View Orientaion Window. In Composer was het even zoeken, maar ik vond het antwoord. Je moet naar Fill -> Properties gaan en kiezen op welke locatie je deze nieuwe views wilt toevoegen.
Ga vervolgens naar de Viewport en maak "Aangepaste cameraweergaven". U kunt maximaal 4 weergaven maken en deze namen geven. "
http://blog.capinc.com/2014/09/solidworks-composer-5-things-i-wish-i-had-known-from-the-beginning/
Hallo
Ga naar Bestanden/Voorkeuren (rechtsonder naast Composer afsluiten)/Camera en controleer of "Vrije rotatie (geen beperkingen)" is aangevinkt.
Typ in hetzelfde venster, onderaan "Increment voor rotatie en rollen", 15°
Klik op "Toepassen" en vervolgens op "OK".
Ga voor je model staan (met het verticale/horizontale probleem voor dit moment). Corrigeer de oriëntatie met Alt + pijl naar rechts of links. 6 pulsen zijn voldoende (6x15° = 90°).
Afbeelding weergeven