SolidWorks Explorer-probleem

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met SolidWorks Explorer.

Ik kan nu geen mappen toevoegen of verwijderen op het tabblad Zoeken,  omdat na het aanbrengen van de wijzigingen, wanneer ik valideer en terugkeernaar de optie, de wijzigingen verdwenen zijn.

Ben je dit probleem ooit tegengekomen?

Bij voorbaat dank.

capture.jpg

Probleem nooit ondervonden, u kunt proberen de installatie te verwijderen en opnieuw te installeren of te repareren

1 like

Domme vraag, maar heb je op "Toepassen" geklikt?

@Bart:

Ik heb geprobeerd het toegepast te krijgen. Het mocht niet baten.

@.PL:

Ik wilde andere meningen hebben voordat ik een verwijdering startte.

Probeer te repareren voordat u het verwijdert!

Wat is de versie van Solidworks?

1 like

Ik zit op SW2014 SP5 en parallel SW2015 Beta3.

Edit: SP4 omdat SP5 niet uit is!

1 like

Door het station opnieuw op te starten?

Is er hetzelfde fenomeen op de werkplekken van collega's?

1 like

Ik ben ook opnieuw begonnen.

Op de werkplek van mijn collega: het lukt ons om bestanden toe te voegen. Maar sommigen komen ondanks hun annuleringen "terug".

???

Zou het niet komen door het feit dat het een bètaversie is?

Vóór de installatie van deze nieuwe versie was er het probleem?

1 like

Ruim CCleaner op, het zal tijdelijke mappen wissen enz ...

Het kost niets om te proberen =)

2 likes

Maak je geen zorgen voor.

Maar na het installeren van SW2015, gebruikte ik de hernoemingsfunctie sasn problemen.

Bovendien op de andere post geen SW2015.

Een fout in het register ongetwijfeld...

Heeft u geprobeerd CCleaner?

Ik ben net klaar met CCleaner. Maar geen resultaat.

Ik download alle bestanden van SW0214 SP4, om de installatie te kunnen repareren...

Ik heb verschillende bugrapporten gevonden op de SolidWorks-site, en ze bieden geen oplossing, behalve om dit tabblad niet te gebruiken:

Gebruik de optie Naam wijzigen in het linkerdeelvenster Verkenner in plaats van RMB > Naam wijzigen in het rechterdeelvenster
"

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+All+Defects+List+customerportal+-+Search&BusObject=Product+Defect&BusComp=Product+Defect&Id=1-WQC9W5&SRN=

https://customerportal.solidworks.com/eservice_enu/start.swe?SWECmd=InvokeMethod&SWEMethod=GotoRecord&SWEService=SWGotoRecord&ViewName=SW+All+Defects+List+customerportal+-+Search&BusObject=Product+Defect&BusComp=Product+Defect&Id=1-138DO2B&SRN=

1 like

@.PL:

Ik heb een probleem met de links.

Esnsuite de reparatie geeft een foutmelding op SW Explorer. Zie bijlage.

Dus ik begin met het verwijderen...

capture.jpg

U moet ingelogd zijn op de SolidWorks-site voordat u op de links klikt.

Het is duidelijk dat dit een bekend probleem is en dat er geen andere oplossing is dan het probleem te omzeilen!

De-installatie zal dus niets doen!

Ik plak hier de inhoud van de SPR's (SolidWorks bug report), en het is geschreven voor de 2 "Enhancement: No", wat betekent dat er geen oplossing is:

SPR #IFrame: 594843
Verbetering: Nee

Samenvatting: Hernoemen in het rechterdeelvenster van SolidWorks Explorer negeert gespecificeerde zoeklocaties en zoekt naar verwijzingen in submappen van een map op een hoger niveau

Technische opmerkingen: Gebruik de optie voor het wijzigen van de naam in het linkerdeelvenster Verkenner in plaats van RMB > Naam wijzigen in het rechterdeelvenster

SPR #IFrame: 634853

Verbetering: Nee

Samenvatting: Klik met de rechtermuisknop op de map -> hernoemen in SolidWorks Explorer File Explorer staat niet consequent toe dat de naam wordt bewerkt.

1 like

Voor uw fout, heeft u in uw bestanden die voor de installatie van SW Explorer?

Voor de fout die ik niet begreep omdat ik alle bestanden heb gedownload: 7,2 GB.

Voor de links: ik had aangesloten maar de pge bleef wit...