Hallo
Bij het openen van een Speedpak SolidWorks vervangt sommige onderdelen door andere die me bij het openen vertellen dat de ID niet overeenkomt, het explodeert al mijn assemblages zo gevaarlijk
Hallo
Bij het openen van een Speedpak SolidWorks vervangt sommige onderdelen door andere die me bij het openen vertellen dat de ID niet overeenkomt, het explodeert al mijn assemblages zo gevaarlijk
Heb je een "wilde kopie" van een blend gemaakt?
Het overkomt me wel eens dat ik mijn bestanden slecht kopieer in plaats van composities mee naar huis te nemen.
Of bij het hernoemen van bestanden.
Nee, niets van dat alles, de onderdelen vervangen zichzelf door over te schakelen van de comfig speedpak naar standaard
U kunt proberen speedpak-configuraties bij te werken
Ga naar het configuratietabblad van uw stamboom en klik met de rechtermuisknop op de configuratie en selecteer Meter bijwerken
Zou het niet met de 2014 SP5 zijn?
De speedpak update lost niets op.
Dit gebeurt inderdaad op de 2014-versie en ik denk dat het een bug is.
SOLIDWORKS 2014 SP 4.0
En een update in sp5?
Hallo
Zullen er geen andere problemen zijn? Omdat de 2 symptomen typerend zijn voor:
- niet-unieke bestandsnamen, dus een mix van geometrieën (ID-probleem dat niet meewerkt)
- Opname met subassemblages in de flexibele toestand (of sub-subassemblages...) (probleem van vroegtijdige ontleding van deelverzamelingen)
Daarnaast is SpeedPack een probleem bij grote assemblages (van een paar duizend componenten)