Hallo allemaal en nogmaals bedankt, ik heb veel dingen geleerd.
GT 22: Het probleem is dat als het me ooit lukt om het te modelleren, het 3D-geprint zal worden om als moederonderdeel van de mal te dienen. Hoe kunnen we de leegte opvullen? Ik heb van alles geprobeerd, verdikking, enz. maar het enige dat nodig is, is dat er een mini-kruising in de helix is en de interne muren beginnen weg te lopen en ik het onderdeel niet meer kan bewerken (zelfs een halve snede werkt niet, het onderdeel heeft ongeldige lichamen ..)
Coyote: het is hetzelfde aan mijn kant in het oppervlak als in veel kleine muren die elkaar kruisen, zoals op de schermafbeelding die ik aan het begin van het gesprek plaatste, zelfs als ik de vaste stof controleer. Krijg je een vaste stof?
A.Leblanc: We hebben je spel opnieuw gedaan en de geschiedenis van vergelijkingen vrij goed begrepen, althans op basis van je voorbeeld, dank je!:)
Het probleem is dat wanneer we overschakelen naar een helix met variabele spoed, we geen vergelijking kunnen hebben waarmee we de totale hoogte van de propeller kunnen selecteren. We hebben geprobeerd een vergelijking te maken voor elke omwentelingshoogte, maar op het moment van de veeg in materiaalverwijdering versnippert het het onderdeel meer dan wat dan ook! Ik weet niet of het duidelijk is?
Deel 6.SLDPRT