In een tekening, wanneer ik een onderdeel of een assemblage invoeg, is de standaard weergavestijl "conceptkwaliteit", als ik vergeet over te schakelen naar "hoge kwaliteit", bij het afdrukken krijg ik grote streken en wordt het plan onleesbaar.
Weet u hoe ik de weergavestijl standaard "hoge kwaliteit" kan maken?
Ik heb wat tests gedaan, en dit zijn de enige parameters die (op mijn werk) van invloed zijn, afgezien van de zeer grote assemblage (ongeveer 10.000 componenten) die solidworks overschakelt op ontwerpkwaliteit.
(maar ik kan het mis hebben, misschien zijn er andere parameters).
Ik wil verduidelijken, de wijzigingen worden van kracht wanneer de weergaven worden ingevoegd en veranderen niet de stijl van de reeds gepresenteerde weergaven.
Tenzij ik me vergis, en als ik een goed geheugen heb, moet je naast deze parameters met de modellen spelen.
Als ik het me goed herinner, moest ik bij het maken van de onze een weergave uit een bestand invoegen om het op hoge kwaliteit in te stellen en vervolgens die weergave te verwijderen en het model op te slaan.
Om de instellingen te behouden, moet u een solidworks-onderdeelassemblage of tekeningbestand openen, de weergaveparameters (tool, optie, prestaties, ga naar beeldkwaliteit) of andere wijzigen en het bestand opslaan als een sjabloon;
Deel Sjablonen (*.prtdot)
Assemblage sjablonen (*.asmdot)
Tekening-sjablonen (*.drwdot)
In de "sjabloon" directory van solidworks of een andere directory die je hebt ingesteld als de locatie van de sw templates