Hallo
Heb je geprobeerd een nieuwe tekening te maken, gooi dan de 3D erin en maak deze snede.
Het zal u toelaten om te weten of het meer uit de 3D of de tekening komt.
Hallo
Heb je geprobeerd een nieuwe tekening te maken, gooi dan de 3D erin en maak deze snede.
Het zal u toelaten om te weten of het meer uit de 3D of de tekening komt.
Dus in volgorde:
* een probleem blijft zich voordoen op een ander werkstation
* Grafische stuurprogramma's zijn up-to-date
*SW2014
Ik ga een nieuwe blanco Europarlementariër proberen, want die heb ik van een collega gekregen en hij heeft misschien problemen gehad.
Ik hou jullie op de hoogte.
edit: nee niets te doen, zelfs op een lege Europarlementariër introduceer ik mijn fles opnieuw in vooraanzicht (ok) en zodra ik de snede door het midden maak: bug en bye bye SW
Het is me eerder overkomen.
Probeer een compositie om mee naar huis te nemen om te zien of het probleem aanhoudt.
Als je een snede in 3D maakt, kun je die dan valideren of vertelt SW je dat de snede niet mogelijk is?
Is uw 3D volledig native voor SolidWorks of heeft u geïmporteerde onderdelen?
Bovendien, is het een onderdeel of een assemblage?
In aanvulling op de bovenstaande informatie
Zie onder andere deze tutorial
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/solidworks-profondeur-de-coupe-et-coupe-locale
Maak lokale sneden en pas de snedediepte aan
waardoor u kunt begrijpen hoe deze tool werkt
@+ ;-))
Bart
Ik heb net een take-away compositie gemaakt van mijn blend die ik opnieuw heb geïntroduceerd in een nieuwe MEP en ik heb dezelfde pb.
Misschien wilde je dat ik een compositie maakte om mee te nemen van de Europarlementariër?
Zijn er oppervlakken van uw kant?
Is alles fijn in volume dus met een dikte, een massa?
@+ ;-))
Benoit
Ja, het begin van de cut werkt, ik zie het zelfs op het scherm, het is pas als ik de cut valideer dat SW me eruit haalt
Aan de andere kant, ja, er zijn geïmporteerde onderdelen (het is een assemblage)
Trouwens, mooie tank!
Ja, doe een hele comp met MEP
Kijk of je per ongeluk geen functie in je kamers hebt, het kan een rol spelen.
Dank je wel Aurélien,
het zou er beter uitzien als ik er in kon snijden!!
En probeer een snede te maken die niet door het midden gaat? Werkt het?
Ja Frédéric, het werkt als de snede niet naar het midden gaat...
Hoe zorg je ervoor dat het werkt in het centrum?
Als je de snij-as verschuift, gooit hij je ook weg of passeert hij (probeer het in de extremen).
Gaat de snede door een van deze geïmporteerde elementen? Zo ja, ga ze dan bekijken en zorg ervoor dat ze schoon zijn. Maak een importdiagnose op deze onderdelen (zolang je geen 3D-wijzigingen in dit bestand hebt aangebracht). Vlakken/oppervlakken kunnen fouten bevatten, zelfs zonder een waarschuwingsbericht.
Terwijl de snede werkt door te verschuiven, voert u importdiagnostiek uit voor de geïmporteerde onderdelen die door de snede worden beïnvloed.
Anders, een oplossing die het probleem zou kunnen omzeilen , maak een gespreide snede van 0,1 mm!
Ik probeer dit allemaal,
Bedankt
Ik hou jullie op de hoogte
Uw tank is waarschijnlijk gemaakt via een symmetrie
En je moet hem vragen om precies op dit vlak van symmetrie te snijden
Daarom zendt Hij je uit naar de weide
Verschoven met een paar tienden van uw snijas en het zou moeten werken
als ik me niet vergis
@+ ;-))
Ja Benoit en Gt22 het probleem moet komen van het feit dat ze twee halve vaten gemonteerd zijn en dat ik precies op het montageplan snijd, dus SW moet het niet leuk vinden.
Ik heb het verschoven en het werkt inderdaad, maar hey, het is niet helemaal bevredigend.
Dank u allen