Ik werk momenteel aan de structuren en ik heb net mijn vinger op een probleem gelegd
Op een structuur van welke vorm dan ook, zoals het voorbeeld in de bijlage, heb ik een probleem met het profiel dat draait als het niet evenwijdig is aan een vlak Is het je ooit opgevallen?? Zo ja, hoe heb je het opgelost?
Dus ik voeg het voorbeeld van een structuurtester toe, 3 zijden evenwijdig aan het originele coördinatensysteem, de 4e kant schuin Je kunt op de secties zien dat de bovenste iets gedraaid is
Het is oké dat we net hebben gevonden In feite is het de volgorde van selectie op het moment dat u het profiel aanmaakt die wordt afgespeeld Als we eerst het schuine deel nemen, draait het profiel een hoek Aan de andere kant, als we eerst een profiel nemen dat evenwijdig is aan de oorsprong en dan het hellende profiel daar, dan gaat het goed waarom weet ik niet, maar hey, het werkt door zo te slaan
Dit overkomt mij als de hoeken tussen de schetsen niet 90° zijn, soms moet je met de uitlijningsfunctie spelen en een horizontale of verticale rand kiezen, afhankelijk van de gekozen optie.