Ik weet niet of het onderwerp al is gevraagd, dus sorry.
Ik heb een probleem met mijn blokken, laat het me uitleggen.
Ik heb schrijfblokken gemaakt met een kader rond de opmerking, op basis van het personage op zijn best. Het probleem is dat wanneer ik de verhouding van mijn blok verander, het frame dat niet is, dus ik moet het opnieuw bewerken om het frame correct terug te plaatsen. Het probleem met onze CAPM-software is dat wanneer we onze plannen opbergen met deze blokken, de frames hetzelfde probleem opnieuw doen.
Als ik het maak, is de setting op zijn best. Als ik de verhouding van het blok verander, is het nog steeds goed, maar als ik het opsla en sluit wanneer ik het open, krijg ik de bijgevoegde afbeelding
Hallo hallo, misschien een domme vraag, maar zou het niet te wijten zijn aan regelafbrekingen?
Want op Inventor wordt het frame verkleind door de tekst te volgen, dus tegelijkertijd met regeleinden. Het was echter mogelijk om het frame te herpositioneren en het zou zich herstellen na lijnonderbrekingen daarna
Dus je voegt het in, je verandert de verhouding van 1 = > 2 opslaan, je sluit het bestand en dan open je normaal gesproken het frame om twee te springen.
Wanneer u het blok in schaal 2 invoegt, het bewerkt en een geschreven element wijzigt (zoals de grootte van het frame met de polsen) en vervolgens "opnieuw opbouwt", heb je de fout nog steeds niet?
Inderdaad @Aurélien Fives Ik heb het probleem als ik de tekst wijzig en dan doe ik een Ctrl+Q, ik begreep dat het probleem zich voordeed bij het heropenen van het plan.
Ik heb twee of drie zoekopdrachten gedaan, ik zie niet echt hoe ik dit kan omzeilen ...
Een verbeteringsverzoek staat altijd open bij SolidWorks.
Helaas is er geen oplossing:
SPR #:
694700
Status:
Openen
Verbetering:
Nee
Wanneer de annotatie van een geschaald blok wordt bewerkt, wordt in het tekstvak de oorspronkelijke grootte weergegeven in plaats van de geschaalde tekstgrootte.