Hallo
Hoe kan ik de gestempelde functie in het midden van mijn onderdeel gebruiken in plaats van materiaal te verwijderen, stuur ik je het bestand.
Aan de andere kant, 2012 SP5 installatieprobleem.
Vriendelijke groeten
moule_3d.zip
Hallo
Hoe kan ik de gestempelde functie in het midden van mijn onderdeel gebruiken in plaats van materiaal te verwijderen, stuur ik je het bestand.
Aan de andere kant, 2012 SP5 installatieprobleem.
Vriendelijke groeten
Hallo
Ten eerste, kun je wat duidelijker zijn?
Ten tweede, waarom zou de materiaalverwijderingsfunctie niet geschikt zijn?
Ten derde, wat bedoel je met "2012 sp5 installatieprobleem"? :
- Welk besturingssysteem?
- Welke configuratie?
- En vooral, wat een vergissing??
Dank je wel;)
De materiaalverwijderingsfunctie past niet bij mij, want als ik, maar voordat ik de gevouwen functie vouw, niet werkt, wil ik graag de gestempelde functie na de graveerfunctie van mijn kant plaatsen, bedankt
Het spijt me, maar ik heb een beetje moeite om het te begrijpen.
Ik kan je montage zien, maar het raster dat ik erin heb is de 20*20 en niet de 10*10 (ik weet niet of het er toe doet) en in deze set zie ik geen enkel onderdeel met plaatwerkfuncties.
ok, dus van de foto die je hebt bijgevoegd, denk ik dat de verwijdering van materie waar je het over hebt de vierkante vorm in het midden is, toch?
Het lijkt niet open te gaan (logisch voor een stempelfunctie)
Voor mij zie ik geen enkel probleem in het maken van een stempelgereedschap, maak gewoon het "gereedschappen" -gedeelte en definieer de map waar het zich bevindt als een map met vormgereedschappen.
Als je wat meer hulp wilt, probeer dan je onderdeel in de "voltooide" staat te bevestigen, en eventueel de vormgereedschappen die je hebt gemaakt als je er al een hebt gemaakt.