Probleem met het markeren van technische illustratie samenstellen

Hoi allemaal

Ik ben stagiair in een ontwerpbureau in een bedrijf en ik moet technische illustraties maken op solidworks composer, alleen tijdens de uiteindelijke rendering heb ik een klein probleem, ik heb de markering (groen) die omgekeerd is, het is storend, want als ik mijn muis over een onderdeel beweeg, is alleen het deel wit en wordt het hele scherm groen.

Als iemand een oplossing heeft, bij voorbaat dank:)

Hallo, zijn de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date? Je kunt het controleren op de SolidWorks-website, zie hier:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Heb je Composer gewoon opnieuw opgestart?

@coyote zullen je zeker kunnen helpen.

Hallo

Waar heb je het over als je het hebt over de uiteindelijke weergave?

Welk type bestand genereert u?

@+

Hallo allemaal, ik heb gezocht naar de grafische kaart, deze is up-to-date,  ik heb de componist opnieuw opgestart, nog steeds hetzelfde probleem, en ik beheer bestanden van het type "smg" voor weergaven op de componist, en dan moet ik een "technische illustratie" maken, d.w.z. een exploded view renderen, via een HTML-link (wat ik final rendering noem) zijn deze HTML-bestanden van het svg-type.

1 like
En door het hoogtepunt uit te schakelen, is er nog steeds het probleem? Je moet naar Opties, Selectie gaan en de markeringsoptie uitschakelen.

Anders kunt u de installatie misschien repareren vanaf het configuratiescherm, of de nieuwste update installeren als u dat nog niet hebt gedaan.

Inderdaad, als ik de markering uitschakel, heb ik dit probleem niet meer, alleen heb ik de markering nodig om een interactie op mijn onderdelen te hebben. Ik ben teleurgesteld^^'

Als  NVIDIA grafische kaart

Bekijk hoe u uw kaart instelt

Vandaag ga ik je een eenvoudige methode geven om je NVIDIA grafische kaart in te stellen voor het gebruik van 3D-software. Een slecht geconfigureerde grafische kaart kan weergaveproblemen veroorzaken of, erger nog, het systeem in de fout laten gaan. Uw kaart is standaard ingesteld op een basisprofiel dat ondersteuning voor alle software mogelijk maakt, maar met dit profiel zijn sommige functies van de grafische kaart uitgeschakeld.

Zie deze link  : http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/param-trage-d-un-carte-graphique-nvidia

@+ ;-))