SW simulatie probleem

BJ

Ik werk aan een voortstuwingssysteem voor een RC-auto (1 elektromotor, een versnelling, een achteras) Ik zou graag het geheel willen besturen vanaf het motorkoppel (ingangskoppel) om de maximale spanning (sonde een entiteit) in een velg te controleren

procedure:

Het gaas werkt goed, het koppel ook, de cilinderinhoud ook (ik heb de velgen vergrendeld en een vast draaipunt op de uitgaande as / naar het chassis gezet)

Simulatie voert de CALCLU uit, maar het resultaat is =  nul in stress

Bedankt voor je hulp

Michael

Hallo Ik denk dat een kleine foto niet te veel zou zijn om je probleem uit te leggen. Nadat ik de indruk heb dat je het hebt over kinematische simulatie en eindige-elementenberekening, weet ik niet zeker of ze tegelijkertijd kunnen worden gedaan of ik moet terug naar de pagina. Vriendelijke groeten Bastien

Hallo

Net als Bastien denk ik dat een foto ons zou helpen.

Aan de andere kant denk ik wel dat je behoefte meer te maken heeft met beperkingen tijdens een film, wat heel goed mogelijk is met SW met behulp van beweging in combinatie met simulatie!

Ik doe dit soort onderzoek vaak en ik krijg de spanningen in mijn componenten tijdens de kinematische beweging.

@+

Hallo

A priori is het mogelijk in een statische studie door als uitgangspunt te nemen de omtrek van het geblokkeerde wiel (wees voorzichtig waar je het wiel bevestigt, je mag niet te veel elementen bevestigen) en het koppeleffect aan de uitgang van de motoras, ik zou ook de contacten ter hoogte van de tandwielen controleren om geen speling of integendeel interferentie te hebben.

Hallo

Zou het mogelijk zijn om een screenshot of een "vereenvoudigd" sjabloon te hebben?

Persoonlijk zie ik het uitgevoerde onderzoek niet en ik begrijp niet waar de informatie naar op zoek is? 

Waar zijn we naar op zoek? Wat proberen we te meten?

Ik vind het moeilijk om het doel van de studie te begrijpen met zo weinig informatie.