Ik heb een klein probleem met mijn zoomen op zijn best op een tekening,
als ik op deze klik, is het maximaal uitgezoomd alsof ik een verborgen weergave, annotatie of andere (super) weg van mijn werkblad had, ik heb het gecontroleerd en ik ben niets van alles rondom,
aan de andere kant realiseerde ik me dat als ik mijn sectieweergave verwijderde, deze inzoomt op mijn blad,
Het kan zijn dat je niets in je tekening ziet, maar controleer in je 3D of je geen onderdeel zoals schroeven of iets anders heel ver weg hebt. Soms kan slepen en neerzetten een paar trucs uithalen.
Maar afgezien van het opnieuw maken van een weergave zonder een dwarsdoorsnede, hebben we de oplossing voor dit probleem nog niet gevonden...
Maar omdat het voor ons geen groot probleem was, hebben we het verzoek hier op Lynkoa niet ;), maar als iemand het antwoord weet, ben ik ook geïnteresseerd:D
Aan de andere kant, op de 2015-versie, als er een zoom naar het blad is , past het bij mij omdat we binnenkort moeten overschakelen naar de 2015-versie,
na als één persoon de oplossing heeft, denk ik dat anderen geïnteresseerd zullen zijn,
en ik zal proberen of door het passeren van de Europarlementariër in 2015, als het probleem het probleem oplost
Kunt u uw onderdeel en de tekening opsturen om te controleren of het door het om te zetten een positief resultaat krijgt of als het afkomstig is van uw onderdeel of tekening?
Voor het probleem zijn we deze week overgestapt naar SW2016, in deze versie gaat het plan dat het probleem had op de 2014-versie door, op de 2016, dus de beste oplossing is de Zoom past het blad aan,