Hallo
@ bastien.amigo : Is het probleem opgelost met de SP5?
Fijne dag allemaal
Hallo
In ieder geval niets in de lijst van " FIxed SPR's " van de SP5 over dit onderwerp.
Edit: Tegelijkertijd, als dat het probleem is, gezien op een SP3 kun je geen wonderen van DS verwachten. Ik zet in het beste geval een kaartje op de 2026
Hallo, Ja, dit is een bug in de 2024-versie.
Ik heb het ook gezien.
Hallo
Ik merkte hetzelfde probleem op mijn configuratie. Ik ben het sinds het begin van het jaar weer in elkaar aan het zetten bij Visiativ en het is inderdaad een bug in de 2024-versie.
Aan de andere kant heb ik het service pack 5 geïnstalleerd en dit probleem lijkt te zijn opgelost.
Houd er ook rekening mee dat als u de optie voor verbeterde grafische prestaties verwijdert, dit ons bedrijf aanzienlijk verbetert.
Als ik dit soort problemen op een versie zie en het duurt bijna 1 jaar om het op te lossen, zeg ik tegen mezelf dat we kortingen moeten vragen op de jaarlijkse prijs van licenties...
groeten
Een dichotomie
Een waarheid als een koe
Een utopie
Hallo.
1- Hoe lang ben je al op SW 2024?
2- " SW-gecertificeerde " grafische kaart, een groot filosofisch principe, betekent niets en is geen garantie voor een betere werking. Op onze huidige pc's hebben we zonder problemen gekozen voor geschikte en niet-gecertificeerde kaarten.
Controleer de versie van uw stuurprogramma en voer een prestatietest uit (SW-tools)
3- Alleen omdat we in 2024 zijn, wil nog niet zeggen dat we naar SW2024 moeten verhuizen.
Alleen omdat het 2023 was, wil nog niet zeggen dat we door moeten naar 2023.
En het is niet omdat we in 2025 aankomen dat we voor 2025 moeten gaan.
We zitten nog steeds op 2 eerdere major versies en minimaal SP3 op een bepaalde versie.
We waren in 2021 SP5 en we zijn ongeveer 1 maand geleden verhuisd naar 2024.
Ik heb nu al spijt van de vorige versie.
Dit is een lang debat, we zijn het erover eens en ik wens u veel succes.