Problemen met gelaste constructieprofielen

Hoi allemaal. Hier heb ik een klein probleem met de gelaste constructiemodule op solidworks 2014 

Laat het me uitleggen, in mijn bedrijf heb ik verschillende profielen in de buizenbibliotheek etc etc ... Helaas miste ik een profiel van de 50x20x3, ik had de 50x20x2, maar omdat ik een simulatie wilde doen om de weerstand tegen de krachten van mijn chassis te testen, heb ik dit profiel gemaakt. Tot zover geen zorgen. Mijn probleem is dat wanneer ik naar de tekening ga en ik wil een reeks stromen maken voor de productie, de beschrijvingskolom van de tabel leeg blijft, wat niet het geval is voor de andere profielen voor de hoeken en de lengte, het is goed, geen zorgen.

Ik ging als volgt te werk om de nieuwe profielschets te maken:

- Ik opende de 50x20x2  (SLDLFP-bestand)  die ik had opgeslagen als een kopie en verder, toen opende ik de 50x20x3 (degene die ik zojuist heb gemaakt) en ik veranderde de dikte van de buis om naar 3 mm  te gaan, ik heb opnieuw opgenomen en dan in feite wil het niet dat ik het in het bereik van het debiet op mijn tekening laat zien? 

Dank u voor uw hulp. 

Hallo

Heb je Solidworks sindsdien opnieuw opgestart?

Ga als volgt te werk om een profiel aan te maken:

http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Weldments_-_Creating_a_Custom_Profile.htm?id=c4903ecff5f940e2b2a118686ed16c9a

2 likes

Ja, ik heb de software sindsdien opnieuw opgestart en sindsdien zelfs de hele computer, maar nog steeds niets.

Het profiel werkt, maar de tabel met gelaste onderdelenlijsten blijft leeg,  ik voeg 1 afbeelding toe

test_1.png

Hallo

Zijn de eigenschappen van het SLDLFP-bestand correct ingevuld?

2 likes

Hallo, als je het hebt over SLDLFP-eigenschappen, heb je het over die in mijn kamer of de schets die in het SLDLFP-bestand  staat

Ik denk in de tweede, maar ik weet niet hoe ik de eigenschappen van deze beroemde SLDLFP moet instellen

Ik was het niet die de andere profielen eerder had ingesteld. 

Die in het SLDLFP-bestand.

Ze hebben deze parameters net als de andere.

sans_titre.png
1 like

Ja Geweldig, ik heb net mijn antwoord ook gevonden, maar plotseling loop ik gewoon tegen een klein probleem aan, er is een teken dat ik niet begrijp en omdat je niet kunt kopiëren, plakken ... Snuffelen dan is hier de foto. Het ziet eruit als een stip, maar bovenal, kan iemand mij vertellen wat het is? 

image_2.png

Dat is alles, ik heb mijn probleem opgelost, ik hoefde alleen maar ctrl + c en ctrl + v in de 50 x 20 x 3 te doen en de waarden te wijzigen. Heel erg bedankt ;) 

1 like