Ik kan me voorstellen dat u uw machine hebt vastgehouden en opnieuw hebt opgestart. Cirkelvormige herhaling herhaalt alleen het eerste gat of lineaire herhaling? Heb je geprobeerd een proefstuk te maken door alleen de herhalingen te plaatsen (eerst alleen de lineaire dan en/of de circulaire)? En dan de mogelijke andere functies die de piercings verstoren?
Andere tests: Op het probleemgedeelte, als u een ander gat maakt en dit herhaalt: - Identiek boren - Afwijkend boren Blijft het probleem bestaan?
Je geeft aan dat je gaten kruisen met andere functies, heeft de volgorde van de functies in de boom invloed?
In principe zie ik 2 mogelijkheden: - uw onderdeel is beschadigd, het moet opnieuw worden gedaan (eventueel met hulp, als u een contract heeft, om het te herstellen); - er is een bug met betrekking tot een combinatie van functies en je zult moeten sleutelen...
Het herkent de diepte ook niet, en vervangt het ook door "tot de volgende", en dus als ik groepeer op identieke functie, mengt het verschillende boordiepten.
Kortom, als ik 3 gaten op verschillende dieptes heb die elk één keer worden herhaald, krijg ik een tafel met 4 soorten gaten:
- een type voor elk "origineel" gat met een unieke positie
- een type voor herhaald boren (terwijl van verschillende diepte) met drie standen!!
Heb je op een nieuw stuk de herhaling getest die een andere functie doorkruist? In de mogelijke hacks: - herhaling door schets; - maak het gat niet met de boorwizard maar met een "eenvoudige boor"; - Als het er niet te veel zijn: maak de gaten afzonderlijk.
Heb je op een nieuw stuk de herhaling getest die een andere functie doorkruist?
=> Ja, het werkt normaal.
In de mogelijke hacks: - herhaling door schets;
=> Ik heb al herhaalde gaten door schets, met hetzelfde probleem.
- maak het gat niet met de boorwizard maar met een "eenvoudige boor";
=> Mijn studie is afgerond, ik kan het me niet veroorloven om alles opnieuw op te bouwen.
En wat meer is, het zijn ofwel getapte gaten of gelamineerde gaten. Simpele piercings zijn niet geschikt voor mijn situatie.
- Als het er niet te veel zijn: maak de gaten afzonderlijk.
=> Er zijn er te veel!
En bovenal is het een te grote bron van fouten die ik me niet kan veroorloven (het afgewerkte onderdeel alleen al vertegenwoordigt enkele duizenden euro's)